Så morro!

Pmor

Elsker forumet
jentene i juni13
Ja, i går var jeg endelig i gang med å prøve brudekjoler! [:D] Vi skal gifte oss i begynnelsen av august og jeg har vel utsatt litt denne kjoleprøvingen i påvente av at kroppen skulle finne seg selv igjen....

Så i går hadde jeg første prøvetime og det var morro! Selv om jeg ikke fant kjolen, så fikk jeg jo prøvd mye forskjellig og fikk et litt bedre bilde av hva jeg jeg vil ha og aller mest hva jeg ikke vil ha. Jeg hadde med søsteren min som knipset bilder og kom med gode råd. Og så hadde jeg en veldig skjønn jente til å hjelpe meg i butikken. De hadde litt lite forskjellige typer kjoler på den butikken jeg var på i går (Agape i Oslo), men de hadde i alle fall veldig god service, DET skal de ha!

Da er det bare å glede seg til neste prøvetime som er på torsdag! Håper jeg finner noen kandidater da som jeg kan velge mellom!

Åhhh heldige du som skal gifte deg[:D] Prinsesse for en dag[:D][:D] Kos deg på neste time også!

Takk for det! Må si jeg gleder meg veldig samtidig som det er veldig mye som gjenstår av ordnings. Håper bare at jeg finner den perfekte (eller i alle fall nesten) kjolen på en av brudesalongene her i Oslo [:)]

Back
Topp