Så min lille spire....

1rosa+1til?

Elsker forumet
Nå er det over for denne gang...

Bladde masse i natt og hadde kraftig vondt i magen og ryggen+ nedover i bena. Så jeg gikk på do for det føltes ut som om det bare fossa ut blod. Noe jeg hadde rett i... Da jeg skulle tørke meg, fikk jeg masse blod klumper og en liten hvit/hudfarget klump på ca 5mm. Den hadde to svarte prikker som så ut som øyne og så ut som et lite barn[:(]

Så nå venter jeg bare på tlf fra fredrikstad sykehus, for utskrapning. Siden blødningene mine er så små alt.
Testen jeg tok i dag tidlig er oxo negativ.

Så jeg takker for meg og håper dere andre får et flott svangerskap!

Hade bra jenter!

neeeeei[:(][:(]nå sitter jeg med tårer i øynene...blir så trist når jeg hører noen mistet...[:(] ser på historien din at dere har slitt og....uffamg...!!!

vet ikke helt hva jeg skal si.....sender en god klem din vei

NEI!  Så utrolig jævlig og trist[:(][:(][:(][:(]!!!  Dette var kjempetrist nadja1986! Håper du tar godt vare på deg selv fremover!  Og snart får en spire som sitter hele veien!

Huff Sender mange goe og varme tanker til dere Hold motet opp!! Det blir deres tur snart!

Nei så synd.....[:(][:(][:(] Jeg hadde virkelig håpet at du skulle få beholde denne babyen. Håper dette ordner deg for dere og at dere får en baby snart...

[:(][:(][:(][:(]

Er ikke noe jeg kan si som kan få deg til å føle deg bedre, men vit at vi på november tenker på deg og ønsker deg alt godt

Så trist at dere opplever dette gang på gang, men håper dere kan få oppfølging videre...Og at spiren sitter i 9 mnd neste gang

Ta vare på hverandre og ikke gi opp, det finnes hjelp å få!

Stor klem

ÅååÅåå nei [:(][:(][:(][:(][:(]

uff,nå ble jeg lei meg.
Sender deg en stor varm klem,og ønsker deg en ny spire fortere enn svint.

ORIGINAL: *dreamer*

Neeei så trist og så ufattelig urettferdig!!![:(][:(][:(]
Jeg krysser ALT jeg har for at neste spire blir i magen din i 9 mnd.
Masse lykke til videre!

signerer denne!

Uff dette var ikke noe kjekt å høre [:(]
Håper det går bra på utskrapingen, og så må dere ta godt vare på hverandre.
Husk at alle oss novemberjenter tenker på deg, og håper det ikke er lenge til du får en spire som sitter i 9 månder

STOOOOOOR KLEM

ORIGINAL: Silje 84

Huff Sender mange goe og varme tanker til dere Hold motet opp!! Det blir deres tur snart!

uff... ønsker deg masse lykke til!!!

trøsteklem[:)]

helt grusomt, har ikke ord.... jammen urettferdig.. Sender deg en klem

Dette var utrolig trist å høre[:(] Håper du får enda bedre oppfølging nå, og at dere lykkes til slutt!

ORIGINAL: Joffen

[:(][:(][:(][:(]

Er ikke noe jeg kan si som kan få deg til å føle deg bedre, men vit at vi på november tenker på deg og ønsker deg alt godt

Så trist at dere opplever dette gang på gang, men håper dere kan få oppfølging videre...Og at spiren sitter i 9 mnd neste gang

Ta vare på hverandre og ikke gi opp, det finnes hjelp å få!

Stor klem

Signerer denne[:(] Så utrolig trist[:(][:(]

ORIGINAL: Gutt 7md og nurket

helt grusomt, har ikke ord.... jammen urettferdig.. Sender deg en klem

....!!!! Dette var jo bare helt utrolig trist å lese. Nå ble jeg skikkelig lei meg... Feller ei tåre for deg, og sender deg masse gode klemmer...

uff, dette var skikkelig trist å lese[:(][:(] håpe du får den hjelpen du tydeligvis trenger slik at du kan beholde en spire i magen dinn i 9mnd.

masse lykke til!

[:(][:(][:(][:(][:(][:(] Ord blir virkelig fattige - hadde håper det var din tur denne gangen.. Håper dere får den hjelpen dere trenger. SEnder deg en stor klem. 

[:(] Dette var utrolig leit å høre! Ønsker dere lykke til videre. Håper en ny spire kommer deres vei snart, og at denne spiren vokser seg stor og sterk!  

Back
Topp