så merkelig..

*woops*

Forelsket i forumet
de to siste dagene har magen bare poppa ut! Allerede en kul, å jeg synes det vises ganske godt. Sambo sier han ikke synes det, men han hadde vel ikke sett om jeg hadde lagt på meg 10 kg over natta...[8|]
Det skal sies at det ikke er lenge siden sist svangerskap (11mnd.), så det er vel naturlig at magen kommer tidligere nå, men sååå fort da?? Den var helt flat igjen etter sist svangerskap..
Håper jeg får innkalling til tidlig UL snart, så vi får se hvor langt vi er på vei![:)]
Må begynne å gå med vide gensere jeg nå da, for vi hadde tenkt å holde det hemmelig en stund til..

Noen andre som merker noe allerede eller?

ORIGINAL: *woops*

de to siste dagene har magen bare poppa ut! Allerede en kul, å jeg synes det vises ganske godt. Sambo sier han ikke synes det, men han hadde vel ikke sett om jeg hadde lagt på meg 10 kg over natta...[8|]
Det skal sies at det ikke er lenge siden sist svangerskap (11mnd.), så det er vel naturlig at magen kommer tidligere nå, men sååå fort da?? Den var helt flat igjen etter sist svangerskap..
Håper jeg får innkalling til tidlig UL snart, så vi får se hvor langt vi er på vei![:)]
Må begynne å gå med vide gensere jeg nå da, for vi hadde tenkt å holde det hemmelig en stund til..

Har blitt sånn alle gangene jeg har blitt gravid...Den blir oppblåst noe som er normalt i starten [:)] Ser jo ut som en er flere mnd på vei...Min og var flat men ikke nå nei...så her går vi i tunikaer for og lage noe spørsmål hos familie [:)]

ORIGINAL: Hope4 med ny spire

ORIGINAL: *woops*

Har blitt sånn alle gangene jeg har blitt gravid...Den blir oppblåst noe som er normalt i starten [:)] Ser jo ut som en er flere mnd på vei...Min og var flat men ikke nå nei...så her går vi i tunikaer for og lage noe spørsmål hos familie [:)]

Ja, den er sikkert bare oppblåst, men vises skikkelig godt at det er en kul. Kan ikke huske at det var sånn så tidlig sist.. Må kjøpe meg noen vide topper nå [:D]

nei, her er det enda "flatt", men venter bare på det. Fikk oppblåst mage sist rundt uke 8 så det kommer vel[X(]

ORIGINAL: Spring09

Har fått en kul selv[8|][:D] Sliter litt med å holde den på innsiden av arb.buksa[8D]
Syns ikke magen virker spes oppblåst heller, kulen sitter litt langt nede og virker fast som en gravidmage[8|]
jeg syns også dette var veldig tidlig. Skal sies at jeg nå er gravid for tredje gang dette året.(fjerde gang med sønnen på snart 15mnd)
Så magen kommer kanskje fortere da?

Jeg er gravid for 4 gang, men har blitt slik alle gangene...og det er bare at magen er hoven/oppblåst...Det kan umulig være gravid mage nå...da må du være mye lenger på vei...For livmora kommer ikke over skambeinet før etter uke 12, først da den ordentlige gravid magen kommer...
Men er ganske normalt og få en slags oppsvulmenhet i magen i starten og gjerne når man har vært gravid før...Men ingen baby/gravid mage... Da hadde jeg vært 4 mnd på vei...haha...og den var flat for 4 uker sida [8D]

Back
Topp