Så masse luft!!

november2010

Forelsket i forumet
Lille har så mye luft i magen og han promper og promper. Merker at han har vondt. Kommer heller ikke på noe spesielt jeg kan ha spist som forårsaker dette og det har pågått i 3-4 dager nå. Nå skal det sies at mannen har hatt oppkast og diare for et par dager siden og jeg er heller ikke tipp-topp i magen. Kan det være derfor???

Har forsøkt malt og sukkervann. Har forsåvidt også minifom i kjøleskapet- kanskje det virker enda bedre...? Malt og sukkervann lindrer jo der og da og han sovner hvis han er trøtt etter han har fått det, men merker at han har vondt når han våkner igjen.

Tips!!

Fennikkelte! Hjelper på både bæsj og promp her i huset [:D] (føler jeg har skrevet det ca 400 ganger [8D])

ORIGINAL: Morellskatten

Fennikkelte! Hjelper på både bæsj og promp her i huset [:D] (føler jeg har skrevet det ca 400 ganger [8D])

Sign! [:)]
Har virket supert her også.
Og har jeg glemt det, så er han mer urolig og suttren.

Småen her i huset promper også en del, om det være seg etter mat eller bare helt tilfeldig. Men det virker ikke som om han er plaga med det i det hele tatt heldigvis.

Er det noe spesielt du har spist mye av de siste dagene? Jeg fikk litt dilla på paprika her om dagen, så spiste det på hver skive i flere dager. Da fikk gullet mer luft. Det samme fikk hun av seigmenn. Samt selvsagt erter, kål, løk, melkeprodukter, tomatsaus, krydder samt enda litt til av matvarer...

Tror ikke det er noe spesielt jeg har spist... Men nå har han fått avkjølt amme-te fra kopp (ca 2ml) før han skal sove og det skal jeg fortsette med for hver kopp jeg selv drikker, så får vi håpe det blir bedre. 

Back
Topp