Vulcano
Elsker forumet
Huff.. det surrer og går oppi hodet mitt om dagen.. Vi skal på mekling nr. 3 i neste uke, og jeg er så redd for at alt bare skal gjenta seg, at sambo står på sitt og mekler hører på han fordi han er veldig dominerende og har en sterk karisma, han er vedlig flink til å selge seg selv! Har klarer vel å få vridd alle mine argumenter om til å bli noe jeg bare kommer med, eller noe som er forbigående, eller noe som egentlig ikke er et problem fordi sånn og sånn.. F.eks. det at jeg har hentet for han i b.hagen 3 ganger disse få ukene vi skulle prøve 50/50.. At jeg mener at det blir for rotløst for en 3åring og flytte så mye mellom to hjem. At bf har lav impulskontroll, og sier og handler mye i affekt, og ikke har evnen til å planlegge desto mindre å gjennomføre noe. Ser for meg at det ender med rettsak dette her, og det er så kjipt fordi nå har konfliktnivået endelig roet seg ned og vi kan snakke sammen uten å krangle..
Samtidig så ser jeg hvor avhengig poden er av pappaen sin også, og jeg vil selvfølgelig at han skal treffe han ofte. Hvis jeg foreslår 60/40 så føler jeg at det alikevel vil bli mye frem og tilbake(ikke så stor forskjell fra 50/50) Og med 70/30 så blir det kanskje litt lite tid med pappa?? Huff.. dette skulle bli et stort dilemma gitt! Skulle ønske noen kunne fortelle meg hva som var det beste for poden og ferdig med det, for da hadde jeg visst helt sikkert.. men, jeg må bare følge min egen overbevisning og høre på fagfolk som mener at 50/50 er for uforutsigbart for smårollinger under 7 år.
Noen som har forslag til en ok løsning for en 3åring? og gode argumenter for det.. :)
dette ble langt igjen ja.. takk for at du gidder å lese. :)
Samtidig så ser jeg hvor avhengig poden er av pappaen sin også, og jeg vil selvfølgelig at han skal treffe han ofte. Hvis jeg foreslår 60/40 så føler jeg at det alikevel vil bli mye frem og tilbake(ikke så stor forskjell fra 50/50) Og med 70/30 så blir det kanskje litt lite tid med pappa?? Huff.. dette skulle bli et stort dilemma gitt! Skulle ønske noen kunne fortelle meg hva som var det beste for poden og ferdig med det, for da hadde jeg visst helt sikkert.. men, jeg må bare følge min egen overbevisning og høre på fagfolk som mener at 50/50 er for uforutsigbart for smårollinger under 7 år.
Noen som har forslag til en ok løsning for en 3åring? og gode argumenter for det.. :)
dette ble langt igjen ja.. takk for at du gidder å lese. :)