Så mange som mister :(

Fiduz

Glad i forumet
Er det bare meg eller er det enormt mange som har mistet i denne gruppa? Jeg har ikke vært på ul siden 8+2 og er nå 11+3. Jeg er jo snart 12 uker, så jeg har begynt å fortelle det til nærmeste kollega og familie, sjefen og noen venner. Men tenk om min spire har dødd i mellomtiden :( ikke har jeg funnet livmoren og jeg har lånt bort dopleren min. Har masse symptomer..spesielt kvalme og trøtthet, men flere som har MA har jo ikke mistet symptomene sine.

Skal på svangerskapskontroll på mandag, men legen vil vel ikke lytte etter hjertet uansett..
En uke til ny ultralyd. Får bare finne fram tålmodigheten.

Er det bare meg eller er det enormt mange som har mistet i denne gruppa? Jeg har ikke vært på ul siden 8+2 og er nå 11+3. Jeg er jo snart 12 uker, så jeg har begynt å fortelle det til nærmeste kollega og familie, sjefen og noen venner. Men tenk om min spire har dødd i mellomtiden :( ikke har jeg funnet livmoren og jeg har lånt bort dopleren min. Har masse symptomer..spesielt kvalme og trøtthet, men flere som har MA har jo ikke mistet symptomene sine.

Skal på svangerskapskontroll på mandag, men legen vil vel ikke lytte etter hjertet uansett..
En uke til ny ultralyd. Får bare finne fram tålmodigheten.
Forstår deg veldig godt! Fikk samme redselen etter i går :(
Bare hold deg sterk og prøv å tenke at alt er i orden! Tenk positivt! Er nok bare bra at du ikke har dopleren nå når du er redd for det kunne gjort det mye vondt verre om du i tillegg ikke hadde klart å funnet hjertelyden!
Se fram til timen og la det ikke trekke deg ned før det motsatte blir bekreftet.. Jeg vett veldig godt at det er veldig lett å si, men utrolig vanskelig å faktisk gjøre det :(

Var på ultralyd på fredag som var og alt var helt i orden! Var da 9+3.
Har også kontroll neste uke og håper alt er i skjønneste orden!

Forstår deg veldig godt! Fikk samme redselen etter i går :(
Bare hold deg sterk og prøv å tenke at alt er i orden! Tenk positivt! Er nok bare bra at du ikke har dopleren nå når du er redd for det kunne gjort det mye vondt verre om du i tillegg ikke hadde klart å funnet hjertelyden!
Se fram til timen og la det ikke trekke deg ned før det motsatte blir bekreftet.. Jeg vett veldig godt at det er veldig lett å si, men utrolig vanskelig å faktisk gjøre det :(

Var på ultralyd på fredag som var og alt var helt i orden! Var da 9+3.
Har også kontroll neste uke og håper alt er i skjønneste orden!
Takk for fint svar :) er nok lurt å bare tenke positivt til det motsatte er bevist. Og ja, er nok like greit at dopleren min er borte. Hadde vel blitt passe hysterisk hvis jeg ikke fant hjertelyden.
Håper ingen flere mister nå :Heartpink

Takk for fint svar :) er nok lurt å bare tenke positivt til det motsatte er bevist. Og ja, er nok like greit at dopleren min er borte. Hadde vel blitt passe hysterisk hvis jeg ikke fant hjertelyden.
Håper ingen flere mister nå :Heartpink
Hvis det er noen trøst så mistet jeg mine symptomer når jeg hadde MA litt og litt og da kun en uke etter det stoppet opp.
Jeg er førstegangs gravid, 10+1 i dag, finner absolutt ikke livmoren min og magen har ikke vokst. I dag har jeg ingen symptomer i det hele tatt, kun litt ømt hvis jeg trykker på puppene :) og jeg hørte nå nettopp hjerteslagene til babyen med doppleren min :)

Så enig. Virker som det er msnge som mister. Supertrist :( Da jeg var på første ul i dag spurte jeg gynekologen hvor stor sjanse er det for at det kan ende i abort etter man har sett hjertet slå? Han svarte 5%. Så sjansen er bittttteliten. Dette går nok bra, skal du se :) Vi får holde motet oppe og nyte at vi er gravide ❤️

Skjønner sååå godt engstelsen. Jeg tror også at internett i seg selv, forum og diverse åpenhet rundt slike ting, får det til å virke så vanlig. Ja, det er mange som mister, men det er veldig mange det går bra for også. I mitt forrige svangerskap for 12 år siden var ikke internett og forum så lett tilgjengelig, og jeg tror ikke jeg visste hva f.eks en MA var engang.. Ikke hadde man samme tilgang på tidlig privat ul heller. Tanken slo meg ikke engang. Min første kontroll da var første svangerskapskontroll, og etter hvert den ordinære ultralyden. Kan ikke huske jeg var noe så redd som nå, men det tror jeg er fordi nå VET jeg alt som kan gå galt. Har ikke bare opplevd selv, men leser stadig om slike tilfeller. Desverre. Og da blir det så engstelsen kommer lettere. Det er liksom så vanlig. Men, vi må ikke glemme alle de gangene det faktisk går bra også :D :D

Føler også at det er veldig mange som har mistet nå :( Er kjempe redd for å miste selv, men må prøve å roe ned nervene litt og prøve å tenke positivt :) Det er det eneste som får meg gjennom dagene nå.

Det er mange som har mistet, men det er VELDIG mange her. Mange som ikke sier så mye hele tiden, men totalt sett er terminlista LANG, så at en del av disse takker for seg er en naturlig, men tung, sannhet

167 stk , måtte telle nå .. Det er kjempeskummelt .
Men ja, vi kan ikke begrave oss i å tro d verste .

Får håpe vi er mer enn 167 igjen <3 ?

Jeg er 8+4 idag, og føler at alt håp er ute. Begynte å blø på mandag, veldig lite, tirsdag kom det litt hver gang jeg tisset, og onsdag var jeg hos legen å tok blod prøve, som jeg ikke har fått svar på ennå, i natt har jeg blødd mye, og nå føler jeg meg tom i magen :( skal til legen for en ny blod prøve i morgen for å sjekke hcg nivået.

Jeg er 8+4 idag, og føler at alt håp er ute. Begynte å blø på mandag, veldig lite, tirsdag kom det litt hver gang jeg tisset, og onsdag var jeg hos legen å tok blod prøve, som jeg ikke har fått svar på ennå, i natt har jeg blødd mye, og nå føler jeg meg tom i magen :( skal til legen for en ny blod prøve i morgen for å sjekke hcg nivået.

Håper du får positivt svar snart! Og at tomheten er bare frykten din...

Huff ja jeg håper og krysser fingrene for at det skal komme ett positivt svar. Men har en stor frykt for at det har gått gale.spes,nå som små blødninger har gått til mye :( prøver å tenke positivt

Huff ja jeg håper og krysser fingrene for at det skal komme ett positivt svar. Men har en stor frykt for at det har gått gale.spes,nå som små blødninger har gått til mye :( prøver å tenke positivt

Hvor mye er det du blør da ? Typ, mye som kommer ut og ? Jeg har jo som sagt tidligere her inne blødd jevnt nå i snart 1 mnd etter en kraftig styrtblødning i slutten av mai, men her har spira d helt supert inni livmorhula si.

Å så bra det har gått fint :-) glad på dine vegne :-)
I natt var det veldig mye,men bare rent blod. Men vært på do to ganger,og har da kommet ut slim poser om jeg kan kalle det det. Og det var helt mørkt blod. Jeg har ingen smerter,men føler meg ganske tom :(

Så lenge du ikke har smerter så er det fortsatt godt tegn :) klumpene kan være oppsamling over natten..

Back
Topp