:( så mange som mister

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
og jeg sitter med tårer ....synes så synd på de, 
sender en klem til dere alle som har mistet...ufattelig mange,
og kjenner at jeg blir mer og mer livredd for at neste gang er det kanskje min tur, ingen gravid symptomer har jeg heller....
så ufattelig trist...har ikke ord........ aner ikke åssen jeg skal takle det hvis det skjer meg, krysse alt jeg har for meg og alle andre at det ikke blir flere nå.....skummelt....

Eg og har tenkt på dette men eg har sakt til meg sjøl at eg må nyte det mens eg kan og ta det som kommer når det kommer for ellers komme eg til å ligge å grine for ingenting.Håper du snart merker noe nå:) eg får gjennomgå av min lille hybelkanin inni livmoren:) skal ha så sykt stor plass at eg får ikke fred:) men skal godta det:) du kan jo si til legen din at du er redd å vil ta to nye hcg prøver for å se at det stiger enda.

Jeg prøver å tenke at om man mister så var det ikke meningen, da er fosteret mest sannsynlig ikke levedyktig! MEN merka jo det i går da jeg oppdaget det brune utfloden at jeg ble ganske så satt ut..!! 

Håpe det ikke skjer med flere av oss nå, leste nettopp på forsiden her at halvparten av svangerskap ender i abort, men ofte så tidlig at man bare tror man får mensen... når graviditeten er konstatert går det bra med 70%...  Og så mange som vi har mistet her inne nå så må vel resten av oss snart være de 70%... er jo lov å håpe iallefall !

kommer til å være livredd hele tiden.... hva om jeg mister, skal det ta 2,5 nye år før jeg blir gravid igjen... det som er værst, siden vi sliter med å bli gravide, og når det endelig skjedde så har jeg ikke lyst å miste...

Back
Topp