Så mange som mister:(

Sommerfugl79

Elsker forumet
Synes det er så trist å lese om så mange som mister.. Må være ufattelig vondt for dere:(
Er det vanlig å miste så tidlig? Finnes det noen statistikk på dette?
 Akkurat nå føler jeg meg utrolig heldig som fremdeles har en liten en også er jeg forferdelig redd for at jeg skal miste også... Det er jo så tidlig enda og mye kan skje.
Husker når jeg var gravid med Sander så blødde jeg stort sett hele tiden i 8 uker, fikk beskjed om at dette var helt normalt. Så i den 8. uken så begynte jeg å blø kraftig, jeg var sikker på at jeg hadde mistet... Jeg blødde så kraftig at det kom helikopter og sykebil for å få meg på sykehuset.. Utrolig nok, når jeg kom på sykehuset og fikk  UL, så var det jammen meg fremdeles en liten en i magen... Hva den blødningen var, vet jeg fremdeles ikke den dag i dag. Noe sier meg kanskje at det kan ha vært en tvilling, men det ville de kanskje sett på UL tidligere? Jeg fikk tidlig UL allerede i uke 4 eller 5 og da var det jo bare en der...
Jeg håper og og krysser fingrene hver eneste gang jeg leser om noen som blør her inne, for jeg vet at det kan gå bra.
Lykke til til alle, jeg håper virkelig vi slipper å miste flere gode damer ut av juni forumet vårt. Ønsker dere alt godt!!!

Der er jeg helt enig med deg, vil ikke miste flere skjønne junidamer nå:( Dere har vært fantastiske mot meg sommer sååå ny her og er med min første.. STOOOR KLEM TIL ALLE SAMMEN<3>

Det er forferdelig trist at må.ge mister, og spesiellt vondt gjør det når signaturen viser til flere aborter. Allikevel er det ikke så rart at en del forlater forumet. I dag har vi mulighet til å oppdage en graviditet så utrolig tidlig, flere dager før IKM. Mange mister i løpet av uke 4, for 30 år siden visste di færreste at di var gravide så tidlig. Di var bare noen dager sene, og om di da fikk mensen tenkte di ikke noe over det... På alle di 3 forumene jeg har vært før har mange forlatt oss di første ukene, så det er desverre ikke unormalt. Håper resten av sporene bølger seg fast og vokser seg store i måtene til alle sammen!

Jeg synes også det er utrolig trist å høre om alle som mister... :(
Og jeg vet hvor vondt det er, vi har jo mistet to ganger i år. Så hver dag jeg våkner og fortsatt er gravid er en lettelse :)
Det er desverre veldig vanlig å miste, det finnes en statistikk over det, men husker det ikke nå.
Det er som Sakram sier, at nå har vi muligheten til å finne ut av graviditet så tidlig, så når man mister i uke 4-5, så føles det nesten som at man har vært lenger på vei.

Men nå håper jeg vi ikke mister flere juni damer!! :)

Har tenkt akkurat det samme som alle dere andre! Er så ufattelig trist å høre om alle som mister!!! Og etter lang tids prøving vil ikke spirene sitte :/ Tenker veldig på alle sammen og krysser alt jeg har! Innimellom triller en tåre!

Kjenner jeg er veldig redd for å miste selv, men prøver å fokusere på at jeg har et barn fra før og det gikk veldig bra;) Gleder meg til vi alle er 12 uker på vei og det er betydelig tryggere! Er vel en liten " kritisk fase" fra uke 9-10 også tror jeg i forhold til at de skal skifte fra plommesekken :/ Men håper alle de små klamrer seg fast de neste ukene og at vi snart kan juble over at vi er gravide!!

Vil ikke miste flere junidamer herfra nå!!

Er enig med dere Alle over her..

Kryssre fingre å BEIN, For at ingen flere juni hærligheter må gå fra oss nå.

Back
Topp