Tro meg, jeg har vært veldig bekymra jeg å. Og jeg har jo valgt å ta tidlig u.l nettopp for å kunne senke skuldrene. Dessverre hjalp det så lite å se hjertet slå, når ting like vel stoppa opp. Så vil vel tro at hvis en tar u.l etter uke 10-11, så er det en mer betryggelse enn om en tar tidligere. Som jeg sier over her, så er det å være på slike forum veldig positivt, men samtidig veldig negativt hvis mange mister. For da blir jo frykten for å miste enda større enn hvis en ikke hadde "sett" alle oss som må melde oss ut av gruppa. Men samtidig så tror jeg mange av oss som har mista nå har hatt en eller annen form for dårlig magefølelse.. Ut fra de jeg har snakka med som har mista før, så har det kommet som ett sjokk, men samtidig så har en kanskje hatt en følelse som en ikke helt kan plassere i fht at ting ikke går vegen. For min del var denne graviditeten helt annerledes enn da jeg var gravid med skatten min som jeg fikk i februar 14. Så magefølelsen min har ikke vært god. Forøvrig kjenner jeg veldig på at jeg frykter å oppleve dette en gang til, så blir neppe å være endel av forumet jeg blir å lande i neste gang før jeg har kommet over 12 uker evt til jeg kjenner spark.. Rett og slett for å skåne meg for den ekstra frykten det gir å se andre miste. Så som sagt over, jeg vurderte veldig om jeg skulle la være å informere dere her, men like vel valgte jeg å gjøre det.. Siden ikke så mange visste om graviditeten, så gjorde det ekstra godt å få en "tenker på deg", "en god klem" eller ett enkelt hjerte fra de som valgte å svare på min tråd, når jeg gikk gjennom mitt livs mareritt i fht graviditet.. Det bidro faktisk positivt i en veldig trist situasjon. Men det er også derfor jeg skrev det jeg gjorde over.. At selv om dette er marerittet, så kan en ikke gjøre noe fra eller til for å forhindre det.. Og hvis en engster seg hele tiden for at noe går galt, så får en heller ikke nytt det å være gravid. Jeg skjønner frykta så innmari godt, men jeg ønsker så inderlig at dere ikke bekymrer dere i hjel.... Og nå tror jeg også prosentandelen for de som mister er dekka, sånn at det ikke blir flere triste nyheter fremover...