Så mange gravide!

Lisee

Elsker forumet
Må bare fortelle noe her, siden jeg har fått streng beskjed om å holde dette hemmelig[;)]
Jeg fikk besøk av en god venninne for 2 dager siden. Hun har visst om min graviditet en god stund og har gitt uttrykk for at om 2-3 år, kan hun tenke seg barn. Så kom hun altså om torsdagen på "kaffebesøk". Hun var så utrolig rar og samtalen gikk liksom helt i stå. Hun svarte nesten ikke på det jeg sa osv... Jeg tenkte at her er det noe rart, men rakk ikke å spørre før hun sa: "jeg er gravid!"
Jeg ble bare så utrolig overrasket og glad, hadde ALDRI regnet med at dette kom nå! [:)]
Så nå er vi 5 i min omgangskrets som er gravide eller akkuratt har fått barn. Dette er smittsomt[:D]
Jeg har jo lyst til å fortelle dette til alle, men skal holde meg til forumet[;)]
God helg alle sammen!

Så koselig da. [:)]

Jeg elsker andre som sier de er gravide[:)] og hvertfall når jeg er det selv!!!![:)]
Det er jo så deilig!

Håper dere får mye nytte av hverandre og kos dere videre.

Det er sååååå gøy når sånt skjer! det samme skjedde med meg i helgen! bestevenninda mi også skal ha, og det er så utroooooli gøy! Og vi er faktisk 13 stk venninder på samme alder som skal ha i perioden jan-mars!!! kjempegøy! =)

Dette er jo en skikkelig fordel når barna blir født også da. Jeg og samboeren min er ganske nye her vi bor så jeg her ikke så mange jeg kjenner i nærheten og ikke gravide. Men søsteren min (beta) fikk i januar 05 og jeg skal ha i desember 05 så det er jo litt moro.

Heihei!
Så morsomt da! er skikkelig babyboom her oppe hos oss også[:D] Er litt morro det ja! Er ett par stk som allerede har fått, og som jeg vet så er det ett par stk som skal ha ett par mnd etter meg[:D] Synes det er fint å ha venninner man kan prate med hvis det var noe man skulle lure på... [;)]

Det høres veldig trivelig ut!
For meg er det helt omvendt - ingen har barn, enda vi er godt voksne. Men så fikk bestevenninna mi ei lita tulle her i vår, og nå er jeg gammen blitt gravid selv også [:)]
Ja det skal bli rart, det blir liksom en ny æra i vennegjengen...

Så koselig, da! [:)]
Hos oss er det på jobben det er babyboom om dagen. Jeg har tre kvinnelige kolleger som er gravide nå (to skal føde oppunder jul og vi to andre i februar/mars). Og i tillegg har akkurat tre mannlige kolleger blitt fedre. Så det er skikkelig babyboom på jobben! Begynner å lure på om det er smittsomt... He, he! Men det har nok mer å gjøre med at vi alle er i alderen 25-32 og da er det jo naturlig at det kommer en del barn til verden!

Kjempe morsom å ha venner som er gravide samtidig, noe desverre ikke jeg har, hehe.
Mine venner har ikke tenkt tanken en gang, UTENOM EN AV DE henne har ei tulle på 1 1/2år nå. Så der kommer vi til å være mye også når jeg får jenta mi ut av magen.

Ellers har jeg vært her veldig mye, og pratet om alt og ingen ting :)

Hadde ikke klart dette uten dere (det er jo ikke alle som vil prate om gravide ting av mine venner)

Så koselig[;)]

Back
Topp