Masse her også. Trodde ikke vi skulle få så masse jeg, vi har ikke veldig stor omgangskrets for vi har flyttet litt fra sted til sted, og familien til mannen min (bortsett fra foreldrene da) gikk jeg ikke utifra skulle gi noe...de har ikke samme gave-kultur som jeg er vant til. Men jommen strømmet det inn, en del sendte julegave til gutten i stedet for barselgave da, men det er folk som ikke kommer til å gi julegave ellers så da blir det jo barselgave. Vi har fått så masse tøy i 62 at jeg ikke har kjøpt NOE annet en et par pysjer, og vi har mer enn vi har behov for i den størrelsen...er det rart jeg gleder meg til å begynne å bruke??? Kjempegøy at det er så mange som synes det er spesielt og viktig nok at vi har fått et lite gull til at de gidder å gå ut og kjøpe gave.
Jeg sendte ut takkekort i begynnelsen av februar (altså rundt 6 uker) og så har jeg noen ekstra når det kommer mer gaver (har sendt ut ca 40 til nå...)
Og snart må jeg begynne å tenke på nye takkekort....dåp....har tatt bilder til de allerede selv om dåpen ikke er før 1.apr. men tenkte å levere ut til gjestene når de går hjem.
Mannevondt hvor langt dette ble!!!