Så lykkelig

Fluesopp

Forelsket i forumet
Marsboerne
Jeg tenker det er nok klagetråder over hvor slitsomt det er å gå gravid og over bekkenløsning osv. Tenk hvor heldige vi alle er som har små barn som vokser og gror i magene våre :D! Og om ikke så alt for lenge så sitter vi der med våre små mirakler i armene! Noe jeg bruker å tenke på når jeg er sliten å lei! :D

samme tenker jeg. Jeg sliter med bekkenløsning å blir sykemeldt ut svangerskapet. men som jeg sier, så lenge prinsessa i magen er frisk å har det bra så er det alt jeg bryr meg om ♥♡♥

For en herlig tråd!!

Jeg ligger i senga nå. Gubben har sovna. Men før han forsvant inn i drømmeverden lå jeg i armkroken hans med magen i mellom oss. Akkurat der og da følte jeg meg så utrolig heldig som får ligge inntil mannen jeg elsker mens vi kjenner på forsiktige dytt og bevegelser fra babyen VI HAR LAGET mellom oss!!! ❤❤

Er så lykkelig at jeg nesten gråter ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er igrunn helt sant ;) Dette er min andre gang og det blir nok ikke flere, men lykken over og ha et liv i magen er utrolig, selv om jeg ærlig må innrømme at både kroppen og sjela hadde hatt det litt bedre om formen er som den er, men de tre siste 3 mnd som jeg mest sannsynlig må tilbringe på sykehus ihvertfall den siste, så er det jo livet i magen det eneste håpe og kjærligheten man har selv om det er tungt :D Vi elsker jo barna våre <3

Vi kjente spark på utsiden av magen for noen dager siden!! Første gang at samboer også fikk kjenne den lille fyren vi har laget sammen! Må si at jeg synes det var ganske fantastisk å kjenne spark fra han i hånden jeg også, ikke bare inni magen. :D

Jeg føler meg så lykkelig og heldig:) Vet godt at det ikke er en selvfølge. Og så elsker jeg mannen min så det føles også romantisk:)

Back
Topp