så lykkelig

lykkebo

Forelsket i forumet
Har vært liten respons fra meg i det siste. Har dessverre blitt dårligere og orker ikke sitte med dataen. Er for tiden hjemme alene me 3 barn så energi nivået er lik null.
heldigvis har jeg 3 fantastiske barn som passer på mammaen sin og babyen i magen. Minstemann har allerede døpt den lille spiren med navnet smør. emoticon Hva på ultralyd for 1 uke siden og alt så heldigvis fint ut.emoticon  Ble satt opp på ny ultralyd i uke 12.
Ellers så tok jeg laser operasjon i går og jeg kan seemoticon . Helt fantastisk å kunne lukke opp øyene uten å lete etter brillene (mister de hele tiden) eller ta på linsene. Endelig kan jeg bade med ungene uten å være redd for vann i øyne. Tross oppkast,kvalme,frysninger og manglende energi. Jeg er så lykkeligemoticon . klem til dere alle

Så kjekt at du har det bra tross alle plager og at du er sliten!

Er litt interessert i den laseroperasjonen jeg! Hvor dårlig syn hadde du og har synet  blitt helt bra nå? Jeg har -7 og gidder ikke bruke masse penger på å gå til -1 og fremdeles trenge briller/linser...

minus 3.75. Ser helt fint ja:). En ny verden har åpnet seg for min del.

Så dumt formen ikke er på topp. Heldigvis går det over. Mini på snart to her er veldig opptatt av hva som er i magen min for tiden og i går måtte han klemme babyen før han skulle sove. Blir sjarmert rett i senk av han.

Var det dyrt med laseroperasjon? Tenker litt på å gjøre det selv, men er liksom gladere i å bruke pengene på reise. Men en gang skal jeg nok gjøre det:)

40 000. Tok det på rente fri ned betaling på to år.
Betaler det fortere ned en det,men avtalen kommer automatisk på to år.

Så koselig at mini en din viser omtanke for den lille i magen. Han blir nok en flott storebroremoticon

Back
Topp