Har vært liten respons fra meg i det siste. Har dessverre blitt dårligere og orker ikke sitte med dataen. Er for tiden hjemme alene me 3 barn så energi nivået er lik null.
heldigvis har jeg 3 fantastiske barn som passer på mammaen sin og babyen i magen. Minstemann har allerede døpt den lille spiren med navnet smør.
Hva på ultralyd for 1 uke siden og alt så heldigvis fint ut.
Ble satt opp på ny ultralyd i uke 12.
Ellers så tok jeg laser operasjon i går og jeg kan se
. Helt fantastisk å kunne lukke opp øyene uten å lete etter brillene (mister de hele tiden) eller ta på linsene. Endelig kan jeg bade med ungene uten å være redd for vann i øyne. Tross oppkast,kvalme,frysninger og manglende energi. Jeg er så lykkelig
. klem til dere alle
heldigvis har jeg 3 fantastiske barn som passer på mammaen sin og babyen i magen. Minstemann har allerede døpt den lille spiren med navnet smør.
Ble satt opp på ny ultralyd i uke 12.Ellers så tok jeg laser operasjon i går og jeg kan se
. Helt fantastisk å kunne lukke opp øyene uten å lete etter brillene (mister de hele tiden) eller ta på linsene. Endelig kan jeg bade med ungene uten å være redd for vann i øyne. Tross oppkast,kvalme,frysninger og manglende energi. Jeg er så lykkelig
. klem til dere alle