Så lykkelig!!

Frøken S

Elsker forumet
Du vet når du prøver å bli gravid, så ser du gravide damer og barnevogner overalt, og alt du tenker er at "ååh, skulle ønske det var meg!" ?

Gjett hva! Nå er det oss!![:D] Jeg kjenner at det bobler av lykke inni meg når jeg ser ei som er gravid, for nå er faktisk jeg også det! Og det er den beste følelsen jeg har hatt på lenge

jaaaaaaaaaaa.....akkuratt sånn følte jeg det også. Syntes jeg så gravide oooooveralt. Og nå er det plutselig oss, vi skal få mage, kjøpe baby utstyr, dra på ultralyd og få et lite mirakel i livet. Hadde jeg ikke hatt ører hadde smilet gått hele veien rundt [:D]

ORIGINAL: kanikketrodet

jaaaaaaaaaaa.....akkuratt sånn følte jeg det også. Syntes jeg så gravide oooooveralt. Og nå er det plutselig oss, vi skal få mage, kjøpe baby utstyr, dra på ultralyd og få et lite mirakel i livet. Hadde jeg ikke hatt ører hadde smilet gått hele veien rundt [:D]

Dette er så moro[:D][:D]

Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ENIG MED DERE...
fles nesten ut som jeg er litt forelsket på nytt, det kribler i magen....[:D][:D][:D][:D]

(Enda jeg har store problemer med å tro dette)

ORIGINAL: kanikketrodet

Signerer![:D]

Det er fantastisk fint å være (ønsket) gravid for første gang!!! [:D]

Ja samme her[:)][:)]
Har begynt å glede meg kjeeeeempe mye til å kunne fortelle det til folk..
Det føles som en evighet til første legetime[:'(]

Back
Topp