Så ligger jeg her da.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Etter en heftig natt der lillebror ikke ville falle til ro og ALLTID våkna da jeg lirka ut puppen og skulle plassere han i senga, har jeg lagt meg 19:30 :P Fikk va 3 timer søvn inatt, og ingenting på dagen i dag.... Så da ligger jeg her med puppen ute å venter på at han skal sovne! .... Baaaah....

Etter en heftig natt der lillebror ikke ville falle til ro og ALLTID våkna da jeg lirka ut puppen og skulle plassere han i senga, har jeg lagt meg 19:30 :P Fikk va 3 timer søvn inatt, og ingenting på dagen i dag.... Så da ligger jeg her med puppen ute å venter på at han skal sovne! .... Baaaah....
Huff...øker, eller? Slitsomt med de døgnene, føler ikke hormonene gir meg så mye ekstra toleranse for lite søvn, egentlig..?

Når jeg leser sånt så kjenner jeg litt ekstra glede over å gi mme!
Husker godt disse dagene/nettene med min første:eek::confused:
utrolig slitsomt og frustrerende!
Håper dere får sove godt inatt begge to ;)

☆★hilsen meg★☆

Når jeg leser sånt så kjenner jeg litt ekstra glede over å gi mme!
Husker godt disse dagene/nettene med min første:eek::confused:
utrolig slitsomt og frustrerende!
Håper dere får sove godt inatt begge to ;)

☆★hilsen meg★☆

Han er slik ofte, ikke bare for å øke! Han sovner som en STEIN i vogna, men ikke pokkern i senga! Storebror fikk både mm og mme, så han var alltid stappmett. Han kunne legges søvnig i senga og sovne av seg selv. Natta blw ikke noe særlig.... Sov 3+4 timer, men var våken fra 1 til 4 :( Eller.... Sovnet og våknet 50 ganger! Idag gikk vi å la oss 20:00 og nå ligger han å halvsover ved puppen. Håper å kunne lirke han over snart!

Han er slik ofte, ikke bare for å øke! Han sovner som en STEIN i vogna, men ikke pokkern i senga! Storebror fikk både mm og mme, så han var alltid stappmett. Han kunne legges søvnig i senga og sovne av seg selv. Natta blw ikke noe særlig.... Sov 3+4 timer, men var våken fra 1 til 4 :( Eller.... Sovnet og våknet 50 ganger! Idag gikk vi å la oss 20:00 og nå ligger han å halvsover ved puppen. Håper å kunne lirke han over snart!

Så slitsomt :( hadde det ofte sånn med nr 1.. varte i 2 måneder før hun endelig sov godt på nettene.,

☆★hilsen meg★☆

Ja, her holder vi det gående fra 19 til 01 ish. Ikke snakk om å slippe puppen da. Så en amming ved 04-tiden og opp kl 07! Kjenner jeg ser frem til roligere netter!! Blitt god på å sove et kvarter her og et kvarter der på dagtid, da. Skjønner ikke hvordan dere klarer det, dere som har barn fra før. Bøyer meg i støvet!

Back
Topp