Så ligger jeg her da...

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Ble innlagt på kk etter at hyperemesisen tok seg kraftig opp på søndag.. Lagt her siden mandag.. Og jeg som har bursdagsjente hjemme i dag :( hennes aller første bursdag :( hvis jeg ikke klarer å få i meg noe mat til i morgen blir det nedlegging av sonde :( Blæææ... Hater dette!!!

uff :( stakar, det kan ikke være mye godt!! var du sånn sist svangerskap og, eller?'
du må få pappaen til å ta med seg tulla di å besøke deg så du får vært sammen med henne på bursdagen!

Sender masse trøsteklemmer.. Skjønner godt det ikke er kjekt å være innlagt idag.. Sier som Tullehøna, få mannen til å ta med seg prinsessen din opp til deg..
Håper du får i deg noe mat sånn at du slipper sonde..

God bedring! <3

Huff det hørtes ikke noe kjekt ut.
Håper det blir bedre snart!

Og gratulerer med 1års jenta

Off, god bedring! Håper du kommer deg fort!

Må bare spørre, hva "skal til" for at en skal bli lagt inn med Hypermesis??

Pga tidligere svangerskap ble jeg innlagt etter en tlf til legen min. Men egentlig skal legen ta urinprøve (teste for ketoner) og teste div andre ting først. Men det var godt å bli tatt på alvor med en gang denne gangen! Når du tisser kun en gang eller to om dagen og ikke holder på noe mat eller drikke er det på tide å bli innlagt! Jeg er heldigvis på bedringens vei nå og håper på å reise hjem i morgen :)

Å nei, så kjipt å være på sykehus på bursdagen hennes da!  Håper du blir bra fort!!

Gratulerer så masse med dagen til jenta di!!!

Åh,masse god bedring til deg!!
Det er grusomt å være så tom og sliten...og stadig like kvalm.

Formen kom seg i går og nå venter jeg på å dra hjem :) hurra :)

Back
Topp