Så lettet! :D

lumia

Andre møte med forumet
I dag var det min tur å dra på ordinær ultralyd, skal si dere det var ei som var nervøs for at den lille ikke var frisk og rask! sov ikke et eneste sekund i natt.. lå bare å kjente på "dultene/sparkene" :) Da jeg kom inn til ultralyden syntes jordmora det var rart at jeg kjente liv, for i følge den tidlige ul'n så var jeg 17+2 dager! Men så visste det seg at lille venn var 18+6 dager gammel! Morsomt å bli flyttet fram!!:D Lillevenn var skikkelig turbo men, hvert fall samarbeidsvillig når det gjaldt å vise frem kjønnet.. skrevde godt med rumpa ut, og vi kunne se at det var en gutt!! Jeg er så glad, alt var i skjønneste orden!!

Hilsen en superduper lykkelig førstegangsfødende som gleder seg til å treffe sønnen sin som er ventet 20 mai :)

så herlig da :thumleft Gratulerer med en gutt i magen! :happy093

Åh det er så fint å høre <3 Gutten min var akkurat like dand, beina lå til hver sin kant og tissen hang ut ^^ Haha.

Gratulerer med gutten i magen og vel overstått ul:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med lillegutt :D

Jeg trykka visst på morsom;) prøvde meg på "liker":) gratulerer så mye med en kjempefrisk liten baby. Jeg kommer heller ikke til å sove stort natta før. Eller jobbe noe særlig effektivt den dagen;) det må være utrolig deilig lå bli ti kilo lettere etter ultralyd når man gruer seg!!

Gratulerer så mye! Har UL i morgen, og rastløs som bare det! Både gleder meg masse til å se mini og er livredd for at noe skal være galt. Heldigvis kjenner jeg veldig godt at det er liv der inne hvertfall :)

Så får vi se om denne er samarbeidsvillig eller like sjenert som sin storesøster..

Gratulerer med en prins i magen!
Jeg var også på ul i dag og fikk termin den 20, bare at her kommer det en lillesøster ;)

Back
Topp