Så lenge siden..

lakrisbåten

Elsker forumet
Det er så lenge siden jeg har sett bilder av september barna nå, jeg har vært veldig lite aktiv inne på forumet her siste årene egentlig.. Jeg har så lyst til å se bilder av barna deres igjen jeg! Skal prøve å se om jeg får inn bilder her, husker ikke helt hvordan jeg gjorde det[:)]

Her kommer et bilde av Emil, har bare dette tullebildet her av han som er av nyere dato, tatt i barnehagen.. Kjøpte meg speilrefleks kamera i fjor som det er plass til sååå mange bilder på, så da har jo ikke jeg vært flink til å lagt dem inn på maskin da[8|]

Det var jo også tatt i november så det var heller ikke nytt, huff skjems på meg, nå må jeg få lagt bildene inn på maskin[:D][:D]

PS ikke quote bildene[;)]

Morsomt bilde!

Jeg har også plass til mange bilder på kameraet mitt, men jeg kjenner så mange som har mistet kameraet, eller det har blitt ødelagt, og så er bildene borte, så jeg legger over stadig vekk.

ORIGINAL: lenemor

Morsomt bilde!

Jeg har også plass til mange bilder på kameraet mitt, men jeg kjenner så mange som har mistet kameraet, eller det har blitt ødelagt, og så er bildene borte, så jeg legger over stadig vekk.

Jeg skal gå og lage til litt bilder av mine små jeg

Jeg har lagt inn en del av dem på min andre pc som jeg kjøpte i høst, kanskje jeg snart skal ta i bruk den maskinen (har liksom "spart" den maskinen da[:D]) Men skal få igang den senere idag og legge inn flere bilder!

Gleder meg Lenemor, jeg har ikke sett ordentlig bilde av August enda[:D]

har lagt ut nå [;)]

ORIGINAL: lenemor

har lagt ut nå [;)]

Så søt han var, og lik søstra si[:D]
Johanna har blitt stor jente ja[;)]

Har tatt en del bilder av barna i sommer, men har ikke fått lagt alle over på pc jeg heller, ett få tall!!
Men her er i hvertfall ett par bilder av Leah og William [:)]

Leah og William er så herlige - og de har blitt så store!!!

Tusen takk for fine ord lakrisbåten og SuperBerta [:D]

Her er et par bilder av tulla mi [:)] Det første er fra da vi var på Sabeltannnshow forrige uke,
og det andre er fra 17. mai [:)]

Koselig tråd dette her [:)]
Det er jo så mange nydelige septemberbarn her inne
[:D]

Åååh, skjønne Bertine og Linnea!!!

Så utrolig mange nydelige barn

Her er mine

*borte*

Ikke quote[:)]

de er skjønne 3barn!!! 

så gøy å se bilder!!! September barna er jo blitt så store, og alle er jo kjempesøte!!! [:)]

naaaw, så skjønne de er lille*frø!![:)]

Og her er våre to småtroll.. [:D]

Sindre

Og Maren

Skal si det det kom et nydelig kull til verden for snart 4 år siden

Det er sant Nøste og SuperBerta!![:D]

For noen fantastisk nydelig barn det er her inne [:D]

lenemor : Takk [:)] Er vel en god stund siden jeg la ut noe bilde også så [:)]

Så herlige småfolk vi har!!!! [:D]

Har problemer med photobucket. Noen som har link til den andre siden?

ORIGINAL: Actrine

Så herlige småfolk vi har!!!! [:D]

Har problemer med photobucket. Noen som har link til den andre siden?

imageshack.us [;)]

Back
Topp