Så lei

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
De som er sjokkerte over hvordan folk oppfører seg her inne, prøv å sitt som kundebehander på tlf par mnd..... [:'(]

Sjokkert over hvordan folk kan oppføre seg og ha de kan finne på å si til folk, helt vilt hvordan voksne folk kan oppføre seg for at DE ikke har betalt sine fakturaer eller sjekket hva ungene bruker mobilen til osv....

Gud så lei jeg er [:@][:'(][:@]

Ringer du et kundesenter så oppfør deg, det er faktisk ikke behandleren sin feil, og langt fra vi som setter lover og regler for firmaet, da hadde vi ikke sitti på tlf!![:'(]

Oppfattet madam!![;)]

ORIGINAL: Novemberblomst87

hehe.. huff... ja, tviler ikke på at det kan være en "gøy" jobb..
må kansje si det til samboeren min..
han hisser seg fort opp ved slike samtaler.. huff.. er flaut asså å se på han...

Ikke så gøy når noen står og skriker" din jævla fitte", brenn i helvette, skal faen meg ta deg osv osv... [:'(]

Ikek kan man kjefte tilbake heller [:-]

Uff.
Du trives ikke med jobben?
Kjedelig å gjøre noe man misliker, og itillegg få masse kjeft. [:'(]

ORIGINAL: mamsemor

Uff.
Du trives ikke med jobben?
Kjedelig å gjøre noe man misliker, og itillegg få masse kjeft. [:'(]

Ikke nødvendig å si at jeg prøver å søke meg over på annen avd her [;)]
Lei av de sure kundene, og de er det desverre veldig mange av...Man ringer som regel ikke kundeservice uten å ha problemer med noe[:-][:'(]

ORIGINAL: svimsa

Nei, det er søren meg mange som ikke eier takt og tone i det hele tatt..

ja desverre, skjønner man kan bli sinna men det er ikke min feil så det er feil å la det gå utover kundebehandleren...

Alt er i data systemer så feil kan skje, men det er liksom ikke lov det [&o]

Fant meg sånn lenge jeg og, var så redd for å ikke være "service minded" Men vet du va jeg har funnet ut etter som jeg har blitt eldre?! Jeg kan faktisk si, at nå roer du deg ned, eller så kan jeg ikke hjelpe deg.Vi skal faktisk ikke finne oss i alt, så når de begynner med banneord og trusler legger du bare på!

ORIGINAL: McMor

Fant meg sånn lenge jeg og, var så redd for å ikke være "service minded" Men vet du va jeg har funnet ut etter som jeg har blitt eldre?! Jeg kan faktisk si, at nå roer du deg ned, eller så kan jeg ikke hjelpe deg.Vi skal faktisk ikke finne oss i alt, så når de begynner med banneord og trusler legger du bare på!

Joda, jeg sier ifra jeg, sa nettopp til han ene at han kunne prøve å oppføre seg litt for det er faktisk ikke mitt firma, jeg bare jobebr for de.

Har også bannet stygt til en kunde en gang, litt dumt men jeg ble så sinna [:'(][:-]

Men etter 2-3 samtaler på rad hvor de er forbanna så får man litt nok og blir irritert på neste kunde også..

heheh... huff, jeg skjønner deg så godt... jeg kunne aldri hatt en slik jobb...

men skjønner jo også kunden... altså det er forlangt å begynne å kalle opp og slenge drit, men skjønner at kunder kan være sure og missførnøyde når de ringer... for det er jo kundeservice man får beskjed å ringe til, så er det vel dere som sikkert må formidle problemer videre... å da er det jo også selvsagt dere sinnet og frustrasjonen går utover!

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

heheh... huff, jeg skjønner deg så godt... jeg kunne aldri hatt en slik jobb...

men skjønner jo også kunden... altså det er forlangt å begynne å kalle opp og slenge drit, men skjønner at kunder kan være sure og missførnøyde når de ringer... for det er jo kundeservice man får beskjed å ringe til, så er det vel dere som sikkert må formidle problemer videre... å da er det jo også selvsagt dere sinnet og frustrasjonen går utover!

jeg forstår de jeg også, syns de bare kunne prøvd å begrense seg litt [8|] Vi fortjener langt mer en de 118kr vi får for all den dritten vi tar imot[:'(]

Når jeg ringer kundeservice, så sier jeg ofte at jeg vet det ikke er kundebehandlerens feil, spesielt dersom jeg er litt sinna når jeg ringer. Jeg kjefter og smeller ALDRI til personen jeg prater med, det blir for dumt.

Har selv vært kundebehandler, og det er utrolig hvordan dårlig folk kan oppføre seg pr. telefon. Vi fikk beskjed at så lenge personen kjeftet og smalt om firmaet, så måtte vi godta det. Gikk personen på oss personlig, kunne vi bare si at "slik du oppfører deg nå, så vil jeg ikke prate med deg. Ring igjen når du kan oppføre deg som folk flest" og bare legge på.

At ikke folk skjønner at kundebehandleren gjerne strekker seg lenger med å hjelpe deg når man er høflig og koselig å prate med.

Jeg vet,jeg vet...Har jobbet med kundeservidc selv,i et transportfirma,mammamia så mye gale,uoppdragne voksne mennesker?!Ble helt sjokkert jeg!Slutta etter 4 mnd,da orka jeg ikke mer!Aldri mer kundeservice![:'(]
Så jeg er meget bevisst på hvordan min sønn skal oppdras!!

ORIGINAL: Lykketrolle

Når jeg ringer kundeservice, så sier jeg ofte at jeg vet det ikke er kundebehandlerens feil, spesielt dersom jeg er litt sinna når jeg ringer. Jeg kjefter og smeller ALDRI til personen jeg prater med, det blir for dumt.

Har selv vært kundebehandler, og det er utrolig hvordan dårlig folk kan oppføre seg pr. telefon. Vi fikk beskjed at så lenge personen kjeftet og smalt om firmaet, så måtte vi godta det. Gikk personen på oss personlig, kunne vi bare si at "slik du oppfører deg nå, så vil jeg ikke prate med deg. Ring igjen når du kan oppføre deg som folk flest" og bare legge på.

At ikke folk skjønner at kundebehandleren gjerne strekker seg lenger med å hjelpe deg når man er høflig og koselig å prate med.

Desverre så skjønner ikke folk at jeg ikke gidder hjelpe litt ekstra når de kjefter nei... Man blir bare så lei av all kjeften [:'(]

Folk bør virkelig ikke komme med slike frekke uttalelser. Men har selv blitt hissig på en del kundebehandlere opp igjennom tiden. Og dere representerer jo firmaet, så hvem skal vi ellers klage til?

Jeg er slik at jeg svarer med samme mynt jeg[;)] Stort sett treffer man hyggelige mennesker når man ringer kundeservice, men jeg har opplevd å bli behandlet som dritt og da tar jeg tilbake med samme mynt, en gang har kundebehandler selngt på røret. Det endte med 500 kr avsalg på min mobilregning det[;)] Fodri om kunden før meg var en drittsekk er det ikke min feil det[:)]

Men skjønner du blir lei når det blir så mye. Tell til 10 mellom hver kunde du[:D]

ORIGINAL: Selina

Folk bør virkelig ikke komme med slike frekke uttalelser. Men har selv blitt hissig på en del kundebehandlere opp igjennom tiden. Og dere representerer jo firmaet, så hvem skal vi ellers klage til?

Man kan selvfølgelig klage, men det finnes da måte på oppførsel... [8|] Jo frekkere og sinna man er, jo mindre hjelp får man og man gidder ikke se bort i fra fakturaer og gjøre det lille ekstra for å hjelpe kunden når de kjefter... Lønner seg ikke for noen [;)]

Back
Topp