Så lei uke 37

Snart trebarns mamma

Flørter med forumet
Hei dere. Er i uke 37 nå. Venter vårt tredje barn. Har termin 4 okt. Dette svangerskapet har vært den tøffeste. De første 5-6 mnd kastet jeg opp alt. Var innlagt flere ganger. Når det ble bedre kom kynnere og bekkenløsning begynte veldig tidlig. Er bare helt utslitt. De siste ukene har vært veldig tøffe er rett og slett leii...har daglig regelmessige kynnere. Bekkenet r helt jævlig....vondt i ryggen mye menssmerter som kommer og går....Skulle ønske at ungen bare kunne komme nå. Føler at kroppen ikke har noe overskudd lenger...sover minimalt.
Har hatt kjappe fødsler de første to gangene. Første tok 3 timer fra jeg kjente at det startet. Kom til termin.
Andre mann kom to uker før. 6 timer tok det.
Ser ut som 3 mann blir en luring. Har vært to tre ganger på sykehuset for kontroll. Men da har det ikke vært ordentlig rier.....
Håper tiden kunne gå fortere.

Skjønner deg godt! Et svangerskap er lang tid altså! Spesielt når man er plaget...
Håper det snart skjer noe:)
Hold ut. Du er nærmere enn noen gang:Heartred

Jeg skjønner deg veldig godt. Er mitt tredje svangerskap også. Har ikke hatt så mange plager som deg, men det har vært tyngre, jeg har hatt mye mindre energi og kjenner lunta er veldig kort om dagen. Er 37+2 og håper veldig hun ikke drøyer så altfor lenge. De to andre er født før termin og tanken på å kanskje må gå over denne gangen - selv med masse maserier og kynnere - er uutholdelig.

Hei dere. Er i uke 37 nå. Venter vårt tredje barn. Har termin 4 okt. Dette svangerskapet har vært den tøffeste. De første 5-6 mnd kastet jeg opp alt. Var innlagt flere ganger. Når det ble bedre kom kynnere og bekkenløsning begynte veldig tidlig. Er bare helt utslitt. De siste ukene har vært veldig tøffe er rett og slett leii...har daglig regelmessige kynnere. Bekkenet r helt jævlig....vondt i ryggen mye menssmerter som kommer og går....Skulle ønske at ungen bare kunne komme nå. Føler at kroppen ikke har noe overskudd lenger...sover minimalt.
Har hatt kjappe fødsler de første to gangene. Første tok 3 timer fra jeg kjente at det startet. Kom til termin.
Andre mann kom to uker før. 6 timer tok det.
Ser ut som 3 mann blir en luring. Har vært to tre ganger på sykehuset for kontroll. Men da har det ikke vært ordentlig rier.....
Håper tiden kunne gå fortere.
Skjønner godt at du er lei! Håper du får føde snart og at det blir en rask og fin fødsel. Jeg er også lei, og har ikke hatt det på langt nær så slitsomt som deg selv om bekkenløsningen kom tidlig. Er kun 33+2, men lei allerede!:P

E å dritlei, magen e stor og i veien, vil bare ha tilbake min egen kropp. Hormonell og helt jævli, e ikke så plaga men bare dritt lei hele graviditeten. Det som e tyngst e at eg får kynnera bare eg tenke på å bøye meg, blæh!

Og jeg er lei av å føle meg som et hormontroll ovenfor mann og barn - konstant dårlig samvittighet

Back
Topp