Snart trebarns mamma
Flørter med forumet
Hei dere. Er i uke 37 nå. Venter vårt tredje barn. Har termin 4 okt. Dette svangerskapet har vært den tøffeste. De første 5-6 mnd kastet jeg opp alt. Var innlagt flere ganger. Når det ble bedre kom kynnere og bekkenløsning begynte veldig tidlig. Er bare helt utslitt. De siste ukene har vært veldig tøffe er rett og slett leii...har daglig regelmessige kynnere. Bekkenet r helt jævlig....vondt i ryggen mye menssmerter som kommer og går....Skulle ønske at ungen bare kunne komme nå. Føler at kroppen ikke har noe overskudd lenger...sover minimalt.
Har hatt kjappe fødsler de første to gangene. Første tok 3 timer fra jeg kjente at det startet. Kom til termin.
Andre mann kom to uker før. 6 timer tok det.
Ser ut som 3 mann blir en luring. Har vært to tre ganger på sykehuset for kontroll. Men da har det ikke vært ordentlig rier.....
Håper tiden kunne gå fortere.
Har hatt kjappe fødsler de første to gangene. Første tok 3 timer fra jeg kjente at det startet. Kom til termin.
Andre mann kom to uker før. 6 timer tok det.
Ser ut som 3 mann blir en luring. Har vært to tre ganger på sykehuset for kontroll. Men da har det ikke vært ordentlig rier.....
Håper tiden kunne gå fortere.