Så lei og sliten at jeg snart ikke..

uglemor85

Flørter med forumet
Vet hvor jeg skal gjøre av meg! En uke siden termin i dag, overtidskontroll til mandag, 9 dager over og eventuell igangsetting på dag 12, torsdag! Er så tungt å bevege seg rundt med den store magen og en fot som har blitt overbelastet og betent. 2 åringen vi har fra før har jeg ingen krefter til overs til, og det føles ikke bra :( Det er ingen ting som tyder på at kroppen min har tenkt til å sette igang dette selv ennå, og jeg begynner nesten å bli litt deprimert :/ har flere venninner som har født både 2 og tre uker før termin siden desember og føler meg så utrolig utafor.. Nå begynner vi vel å bli få igjen som er på overtid her inne og jeg hører jo strengt tatt nå med i marsgruppa, men kunne trengt å høre hvordan noen av dere andre har det også som er i samme båten! Vet det ikke er lenge igjen nå, men det tar så på!

Prinsesse nr.1 født 20.12.2011
Prinsesse nr.2 ventes 22.02.2014

Skjønner deg veldig godt. Selv om jeg er over termin med 4 dager har jeg det heldigvis ikke like ille som sist, så jeg finner ganske mye trøst i det. Jeg har ingen planer om å forlate februargruppa bare fordi jeg får i mars, vi har vært i denne gruppa hele tiden, så det skal du ikke tenke på. Jeg håper du slipper å gå mye lenger.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også full forståelse for at du er lei. Selv om jeg hadde termin på torsdag. Syntes spesielt de 2 siste ukene, har vært veldig tunge. Dårlig søvn om natta, grunnet verk i bein/hofter. Vanskelig å snu seg i senga. Vondter ved lengere bevegelse/ gå turer. Også føler jeg meg litt "hemmet" begrensa hva man orker bli med på og gjøre også, for å få tiden til å gå. Så syntes dagene er syyykt kjedelige. Vil være meg selv igjen, og ha kroppen min tilbake. Ligge på magen, spise brie og biff:-P Jeg kommer til å være i februar gruppen jeg også, selv om det blir mars barn. Her man har fulgt med å fått et lite forhold til..

Selvfølgelig skal dere fortsatt være her :D noe annet kommer ikke på tale! Håper de små kommer ut nå snart, skjønner at det er tungt nå på slutten, og sikkert demotiverende å se at "alle andre" har fått sine små..

Jørgen 12.02.14 <3

Takk for trøstende ord! Dere er søte <3 har på en måte dårlig samvittighet for å tenke sånn og at det blir mye klaging til de nærmeste. Det viktigste er jo at babyen er frisk, men vanskelig å fokusere bare på det nå om dagen!

Å gå over termin er slitsomt.. Jeg hadde termin på tirsdag som var, så er 4 dager over termin..
Kjenner humøret svinger noe veldig. Tung i magen er jeg også, og lille har det trangt nå for det er overhodet ikke noe behagelig for meg når han beveger på seg!
Ellers synes jeg det er tungt med søvnløse netter og ryggsmerter. Tror slimproppen startet å gå i gårmorges, noe som gir meg forventninger om at noe snart vil skje. Det er det siste jeg trenger nå som jeg er så lei og utolmodig..

Men prøver å holde meg ved godt mot og nyte disse siste dagene som gravid :) Snart er lille babyen min her uansett :)

Sent from my iPad using BV Forum

Huff skjønner deg godt! Gikk selv 9 dager over termin. Det var tungt og frustrerende.Så sender deg en klem og håper det kommer i gang snart :)

Skjønner deg godt. Har akkurat de samme tankene som deg!
Klarer ikke være positiv, er over mens termin men ul termin er på mandag.
storesøster kom 6 dager før sist, mens denne vil ikke ut...
Å når alle går å konstant sier at denne kommer før, og heldig hvis du kommer over uke 37 osv så Gjør det noe med hodet..
Heldigvis ikke så lenge igjen, men dagene går sakte...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet hvor jeg skal gjøre av meg! En uke siden termin i dag, overtidskontroll til mandag, 9 dager over og eventuell igangsetting på dag 12, torsdag! Er så tungt å bevege seg rundt med den store magen og en fot som har blitt overbelastet og betent. 2 åringen vi har fra før har jeg ingen krefter til overs til, og det føles ikke bra :( Det er ingen ting som tyder på at kroppen min har tenkt til å sette igang dette selv ennå, og jeg begynner nesten å bli litt deprimert :/ har flere venninner som har født både 2 og tre uker før termin siden desember og føler meg så utrolig utafor.. Nå begynner vi vel å bli få igjen som er på overtid her inne og jeg hører jo strengt tatt nå med i marsgruppa, men kunne trengt å høre hvordan noen av dere andre har det også som er i samme båten! Vet det ikke er lenge igjen nå, men det tar så på!

Ååå.. jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Jeg er også 1 uke over termin nå og den siste uka har vært skikkelig tøff både fysisk og psykisk. Jeg har grått nesten hver eneste dag fordi jeg er så utrolig sliten i kroppen, men også veldig sliten mentalt. Hadde ikke trodd at denne overtiden skulle få meg i sånn ubalanse, men jeg føler faktisk hver dag at jeg er på randen til å klikke! Dette er mitt første barn så jeg har heldigvis ingen andre å ta hensyn til her hjemme, foruten samboeren, jeg føler skikkelig med deg som faktisk skal ta deg av et annet barn også midt oppi alt dette! Jeg har også flere venninner som har født den siste tiden og nå er det bare meg igjen og jeg føler alt og alle venter på at jeg skal få ut denne ungen, noe kroppen min tydeligvis ikke vil enda! Vet det er en utrolig teit tanke, men jeg synes det er så urettferdig at jeg skal gå sånn som dette!! Både venner, kolleger, familie ringer og sender meldinger hver dag og kommer med velmenende råd, men jeg kjenner at jeg har lyst å kaste hele telefonen i do hver gang det tikker inn en melding eller anrop... Jeg prøver å si til meg selv hver dag at det er dumt å sutre sånn over dette og at det er helt unødvendig å være så lei seg for noe som egentlig bare er gøy og at det er såååå utrolig mange mennesker i verden som har det såå mye værre enn meg, men det hjelper liksom ikke... Jeg har altså ingen råd å komme med, men jeg skjønner veldig godt tankene dine!

Tenker på dere alle sammen som fortsatt går å venter!! Sender deg en god klem! Vet ikke helt hva jeg skal si, men håper at nurket et i armene dine snart!

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp