Så lei meg ble jeg :/

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei på dere :) må bare spørre dere. Vi hadde barnedåp på søndag å hadde selskap for jenta vår. Da selskapet var over delte vi ut kaker til de som ville ha med hjem :) kan ik ha kaker i huset når jeg prøver å gå ned i vekt vettu;) men da vi delte ut dåpskaka var ik jeg til stede å samboer hadde sendt med den fine pynten som var oppå kaka jeg ble så lei meg at jeg begynte å grine... Den var såååå fin . En liten baby i bleie som lå oppå kaka.....mulig d er hormoner her...... Samboer hadde sagt han bare kunne ta pynten:/ så sint som jg ble på han;) argh

Hva spør du om? :P hadde nok blitt lei meg jeg og. Liker å samle på sånne minner. Kan du ikke høre om du kan få den igjen? Er verdt ett forsøk :)

Jeg forstår deg veldig godt. Her ble alle kortene som vi fikk sammen med barselgaver borte og gubben mente at han kanskje hadde kastet dem. Jeg begynte å stortute. Han forsto ikke at jeg ønsket å ta vare på disse kartene og at det var viktige minner for meg. Heldigvis så fantvi igjen kortene, de var blitt ryddet fort i julestria.

Skjønner du ble lei deg,og at det hadde vært et fint minne:)
Jeg ville dog uansett ikke vært for sint på mannen, det er lov å drite seg ut;) Dessuten etter dåpen, litt sliten sikkert og vil bare ha det hele overstått;)

Kan du ikke bare spørre de som fikk den pynten om du kan få den tilbake? Si sannheten....??
Hadde nåkk reagert eg og, men heldigvis skjønne mainn min at sånn tar eg vare på....

Jeg var ik så sint , men mest lei meg . Mannen min ble jo lei seg oxo når han så hvor lei meg jeg ble over den pynten.... Men men gjort er gjort:/

Back
Topp