Så lei av å være kvalm!

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Passert uke 15 og hadde håpet jeg skulle være ferdig med kvalmen nå... men neida.. :(

Hadde noen dager der jeg trodde det slapp og derfor var skuffelsen stor når kvalmen kom tilbake.

Ikke så mye annet enn en klagetråd...*sukk*... :P

Passert uke 15 og hadde håpet jeg skulle være ferdig med kvalmen nå... men neida.. :(

Hadde noen dager der jeg trodde det slapp og derfor var skuffelsen stor når kvalmen kom tilbake.

Ikke så mye annet enn en klagetråd...*sukk*... :p
Uff, skjønner godt at du er lei! Er vel lite å si som kan trøste enn at jeg håper for deg at det går over snart og sender en klem :-)

Ikke så mye annet enn en klagetråd...*sukk*... :p

Veldig tøft med svangerskapskvalme Kjempe heldig de som ikke opplever dette!! Jeg er 3. Gangs og slapp ikke unna denne gangen heller. Er 14 uker på vei og heldigvis ga den slipp for ca 10 dager siden Håper den gir seg straks hos deg også..

Ikke så mye annet enn en klagetråd...*sukk*... :P

Huff... føler med deg. Nesten som jeg skulle skrevet det selv, men er i uke 17 no og har enda ikke gitt seg [emoji17]

Håper det blir bedre for oss begge snart! [emoji4]

Så slitsomt!!!

Back
Topp