så lei assa

Gladpia81

Flørter med forumet
hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid da,hadde jo ett håp,men det forsvant når ei rar tante kom[>:]
Er det ofte man kan ha mens under svangerskap,og hvordan går det til?er det noen her inne som har opplevd det?
Leter jo etter tegn når tanta ikke er som den alltid er...hehe BLI GAL AV DETTE JEG[:-]

Ja, man kan ha mens under svangerskap, og slik jeg har forstått det er det at man kan ha to egg som kommer under eggløsningen, og så blir ett befruktet mens det andre "skylles ut" som ved en vanlig menstruasjon... men jeg kan ta helt feil.

Har du prøvd å bli gravid lenge eller? Selv er jeg i min 2. pp, men har bare holdt på i 1 måned... og jeg begynner å merke presset.. kanskje det gir seg etter en stund???

Ønsker deg i alle fall lykke til med prøvingen, og om du er usikker på om du kan være gravid allerede kan du jo bare ta en test..

har ikke gått på pillen siden i sommer,men har vel ikke vært en så stor prøver..bare hatt ett håp.Mange rundt meg blir jo på tjukken med en gang,må kanskje prøve å planlegge sengehyggen [:D]

vet akkurat hvodan du har det. er så lei dette. leger som sier at det å bli gravid etter ma er lett. lett ¨å nei.. ikke hos meg.. jeg håpet på at jeg var gravid men det var jeg ei. så i disse dager har jeg el. for det merker jeg i hele magen min. har kjempe vondt der nede. og ømm pupper. så jeg håper på..... ja det håper jeg på... har du prøvd lenge å bli gravid?? jeg er en sliter kan man si. har prøvd i 3 år før dette svanger jeg hadde i sommer som ente i ma.. ønsker deg lykke til...

ORIGINAL: lenemor

Ja, man kan ha mens under svangerskap, og slik jeg har forstått det er det at man kan ha to egg som kommer under eggløsningen, og så blir ett befruktet mens det andre "skylles ut" som ved en vanlig menstruasjon... men jeg kan ta helt feil.

Har du prøvd å bli gravid lenge eller? Selv er jeg i min 2. pp, men har bare holdt på i 1 måned... og jeg begynner å merke presset.. kanskje det gir seg etter en stund???

Ønsker deg i alle fall lykke til med prøvingen, og om du er usikker på om du kan være gravid allerede kan du jo bare ta en test..

Skjønner hvordan dere har det, jeg trodde det bare var å bestemme seg for å bli gravid og så ble man det. De tre første månedene med prøving holdt jeg på å bli gal. Da det første halvåret var gått begynte jeg å slappe mer av, oppsøkte lege etter en stund og vi kom i gang med utredning. For oss tok det to år før det endelig klaffet, håper dere lykkes fortere enn det. Hvis ikke kan jeg love dere at "stresset" blir mindre etter hvert, man går liksom inn i en automatisk rutine med mens, sex og testing. Håpet er der jo hver måned, men man er ikke så fokusert på det og går ikke og tenker på det hele tiden. Samtidig blir det jo mer og mer sårt ettersom tiden går, det er ikke til å komme fra. Jeg syntes faktisk det var verre når jeg brukte mye tid inn på dette forumet, for da ble fokuset så stort igjen! Ønsker dere lykke til alle sammen, håper det klaffer snart!

hei snuppa 81
vil bare si lykke til med prøvingen, ikke gi opp[;)]
klem sstine

uff da,synd å hør.Man tenker vel for mye på denne kulen på magen,skulle ønske jeg bare kunne ta det som det kommer..
Vi prøvere får krysse fingrene for hverandre og håpe på det beste[;)]

Ville bare si lykke til!

Jeg tenkte mest på dette med graviditet de første månedene...har enda ikke prøvd mer enn siden i september, men merker at jeg stresser mye mindre nå. Nå vil jeg først ha syklusen i gjenge!

Ikke gi opp for plutselig sitter du der med en hemmelighet i magen!

Klem, M

Back
Topp