Så lei ... allerede

Mammatoo

Glad i forumet
Dårlig form hver eneste dag ... Kvalm, trött, sliten, ingen ernergi.
Kiloene sniker seg på og jeg er bare i uke 9 ... Liker ikke noe om dagen ... Alt blir et ork =/

Hadde det ikke värt for at sea båndene fungerer litt, så hadde det ikke gått mye bra ..

Hvor lenge skal dette vare da? 

*klagetråd* 

Uff, jeg skjønner hvordan du har det! :(
Jeg følte det veldig sånn frem til uke 7... Orket ingenting, ville bare ligge og ikke gjøre noe. Kunne ikke gå i butikken bl.a, bare synet av mat gjorde meg kvalm.
Og jeg følte at jeg hadde null overskudd til gutten min på 17 måneder....:/
Nå er jeg snart 10 uker, og jeg føler meg litt piggere nå, men kan fortsatt sove mye iløpet av dagen, pluss at jeg sliter litt med kvalme ennå. Håper det blir en drastisk bedring etter 12 uke! :S

Det høres kanskje ikke så motiverende ut akkurat nå, men hold ut så skal du se at dette blir bedre etterhvert. 1 trimester er virkelig et maraton i ubehag for noen :(:(
Jeg tror at når vi trer inn i 2 trimester så vil vi bli bedre, magene begynner å dukke opp og vi får mer energi igjen :D *ønsker og håper ihvertfall* :D

*klem til deg*

Håper virkelig det :)
Trenger energi!

Kjedelig for gutten vår på 3 år og mannen ... 

*holde ut* 

Du er ikke alene om å være lei allerede.
Alle plager som kommer i kø å man er liksom bare begynt enda. Men som Timiz sier så får de fleste det bedre i 2. trimester.
Kjenner selv av og til at tanke slår meg "orker jeg dette". men di sier at etter 7-9 mnd så er det værdt det, å allt er glømt da.
Ikke morsomt å ha det slik.

*sender deg en trøste klem jeg*

Føler med deg, du er ikke alene! Blæhh.. :-S 
Ser det er mange som ikke har symptomer i det hele tatt, de vet ikke hvor heldige de er! :-)
Jeg tenker bare på at det går sikkert over snart. Vi får bare holde ut! :-D

Back
Topp