Så leeei!

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Av oppblåst fisemage HELE tiden! Noen andre som kjenner seg igjen?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor mange uker er du?
Jeg slet veldig med det samme mellom uke 4 og 9 ca, men nå er det blitt mye bedre 11+5 nå :)
Det er veldig plagsomt, men med meg var det det mer eller mindre over helt plutselig :)

Unnskyld mitt direkte spørsmål : Får du gått på do? Du er ikke forstoppet i tillegg ?

Er helt forferdelig å føle man er full av luft, og nesten føler at man bare kan sveve over bakken pga oppblåsthet :( Kjenner meg igjen ja, men heldigvis har det gått over nå :)

Kjenner meg igjen ja :p kjempe lei selv!

Hvor mange uker er du?
Jeg slet veldig med det samme mellom uke 4 og 9 ca, men nå er det blitt mye bedre 11+5 nå :)
Det er veldig plagsomt, men med meg var det det mer eller mindre over helt plutselig :)

Jeg er 12+3;) men syns det er skikkelig ille enda! Håper det plutselig går over hos meg også..

Unnskyld mitt direkte spørsmål : Får du gått på do? Du er ikke forstoppet i tillegg ?

Er helt forferdelig å føle man er full av luft, og nesten føler at man bare kan sveve over bakken pga oppblåsthet :( Kjenner meg igjen ja, men heldigvis har det gått over nå :)

Hehe det går fint;) jeg sliter litt med hard mage til vanlig (og endetarmsrifter etter sist fødsel, ingen god kombinasjon!) så jeg tar daglig laktulose, i tillegg til at jeg prøver å få i meg nok vann.. Men kan likevel gå 2 dager mellom hvert dobesøk av og til, så det blir det jo ikke noe bedre av, men stort sett får jeg gått på do:) ja det er pyton, magen er skikkelig oppblåst, spesielt om kvelden men og på dagen! Ser seriøst ut som jeg er 4-5 mnd på vei, og jeg klarer ikke skjule luftmagen under klena:P buldrer og romsterer med luft dom forflytter seg i magen hele kvelden!

Glad jeg ikke føler meg så oppblåst lengre :) men jammen er det tett pakket og dårligere fordøyelsessystem om dagen :P

Kjennes til tider som magen er på vei til å eksplodere! :P

Jeg har også mye luft i magen + treg i magen.. Er 12+5

jeg er 11+5 i dag og er mer full av luft enn noen gang... er så slitsomt og til tider vondt...

Får helt vondt av å lese om dere nå :( Jeg har slitt med forstoppelse siden tidlig desember. Da snakker vi full stopp. Det å gå sånn over lengre tid, konstant oppblåst og hard i magen, er jammen ikke mye godt. Siden jeg ikke klarer drikke så mye som normale mennesker skal på en dag, hadde ikke legen min så mye å gi meg mot det heller. Men, etter nesten 4 måneder orket jeg ikke mer, lucobase smaker grusomt, men herregud for et bedre liv jeg har :p Må ta det hver dag skal det hjelpe noe, lite morro at kroppen blir avhengig av det, men sånn som dere har det nå, det er ikke noe godt :( Jeg føler dypt med dere.

Får helt vondt av å lese om dere nå :( Jeg har slitt med forstoppelse siden tidlig desember. Da snakker vi full stopp. Det å gå sånn over lengre tid, konstant oppblåst og hard i magen, er jammen ikke mye godt. Siden jeg ikke klarer drikke så mye som normale mennesker skal på en dag, hadde ikke legen min så mye å gi meg mot det heller. Men, etter nesten 4 måneder orket jeg ikke mer, lucobase smaker grusomt, men herregud for et bedre liv jeg har :p Må ta det hver dag skal det hjelpe noe, lite morro at kroppen blir avhengig av det, men sånn som dere har det nå, det er ikke noe godt :( Jeg føler dypt med dere.

Uff det hørtes ikke noe særlig ut:/

jeg er 12 uker på vei og jeg går å putrer hele tiden, men jeg er heldigvis ikke oppblåst og jeg er veldig flink til å drikke vann. :)

Back
Topp