Så leeeei

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Av dette legene sier er gallesteinanfall, men ingen sjekker om det virkelig er det som feiler meg [:(]
Etter 3 legevakt besøk i jula har jeg herved gitt opp [:(] Får leve med smerter så og si daglig som er verre en fødsel jeg...

Blir jo redd for hva annet det kan være nå jeg! Noen som har hatt dette? ble dere tatt seriøst?

Måtte bare få ut dette nå jeg!

Har også smerter bak ribbeina og under hele veien rundt som er konstante, når jeg ikke har disse helvettes anfallene...

Skal jo kontakte fastlegen, men over nyttår virker så alt for lenge...

Og jeg spiser jo så og si ingenting, i hvertfall ikke fet mat [:-] Skjønner ikke hvordan de kan vite at det er det bare ved å klemme på meg..

ORIGINAL: Elises

Det høres akkurat likt som søsteren min hadde, da mistenkte de nyrestein eller blindtarm men det var visst nyrebekkenbetennelse! Har de sjekket urin på deg, og tatt blodprøver for infeksjon? Det kan være farlig etterhvert, OM det er det..

Hadde 3+ på proteiner... Hva kan det bety da? [:-]

Far min fikk gallesteinanfall natt til 2. juledag, og på legevakten fikk han en sprøyte med smertestillende. Den kunne vare alt fra 30 min til 3 dager sa legen. Dersom han ikke ble bedre måtte han ta kontakt igjen og da skulle dei ta ul og mest sannsynlig operere ut hele galleblæra. Smertestillende fikk han for å ikke få så vondt når gallesteinen passerte. Men dei tok ikke noe mer undersøkelser på han enn å kjenne på magen hans. Legen han var med meinte at det ikke var til å ta feil av når det var en gallestein som satt fast.

gikk selv med anfall i 5 år, før jeg fikk operert... det offentlige sa bare at jeg ikke kunne ha gallestein da jeg var for ung, slank osv... 5 min på Volvat og operasjonsdato var satt... søk til det private[;)]

ORIGINAL: BlessItBe

Det høres akkurat likt som søsteren min hadde, da mistenkte de nyrestein eller blindtarm men det var visst nyrebekkenbetennelse! Har de sjekket urin på deg, og tatt blodprøver for infeksjon? Det kan være farlig etterhvert, OM det er det..

Hadde 3+ på proteiner... Hva kan det bety da? [:-]

Ja, det kan likesågjerne være nyrebekkenbetennelse det. Lillesøstra mi fikk utslag på blod i urinen også, sa de noe om det?

Ja, hadde det også, men de sa det sikkert var pga. renselsen etter fødselen.

Back
Topp