Så leeeei!!!!!!!

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
40+0 i dag! 2 cm åpning, hode i bekkeninngangen.. vært 2 cm åpning siden lørdag! Ingenting skjer!! Fytti!! 2 gangs fødende! Jeg vil ha rier!! Flere?
 
Yup... 41+2 her. Alt er liksom klart i kroppen.. Litt rier her og der. Føler meg veldig svikta av kroppen [emoji29]
 
Ja, begynner å bli ganske utålmodig. 39 +5 i dag, og virker ikke som om det skjer noe med det første. Ingen slimpropp, ingen murringer, få/ingen kynnere, i hvert fall ingen rier, ingen tegn til at kroppen i det hele tatt er igang med noe... Begynner å forberede meg på overtid og igangsetting her nå! Så lei av denne tunge kroppen og alt som følger med!
 
Jupp. Lei og sliten. 40+6. Fikk ventilert litt på føden i dag da.
Hold motet oppe, tenk på alt det fine som er i vente! [emoji173]

Og hvil så mye dere orker, vi kommer til å trenge kreftene, og det kan bli ei stund til neste anledning til å hvile/sove i fred lenge.... [emoji6]
 
Jaaa ! Så lei [emoji30][emoji22]40+6 i dag , mitt 3 barn.. gått 7 dager over med de eldste , og hadde virkelig håpet å slippe det denne gangen [emoji31] men ser dårlig ut... vasket alt av vindu , gulv å bad , men ingenting hjelper[emoji24] men kjekt med rent hus da [emoji1319]
 
Jaaa ! Så lei [emoji30][emoji22]40+6 i dag , mitt 3 barn.. gått 7 dager over med de eldste , og hadde virkelig håpet å slippe det denne gangen [emoji31] men ser dårlig ut... vasket alt av vindu , gulv å bad , men ingenting hjelper[emoji24] men kjekt med rent hus da [emoji1319]
Enig! 3.barn her og, hadde håpet å slippe overtid denne gangen. 40+4, og ingen tegn til fødsel.
 
3. Barn her også! De andre to kom 10 og 6 dager før termin! Men ikke denne karen :/ 40+6 idag..
 
Back
Topp