Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer den!Så flink du er!Skikkelig sjalu på dere som kan strikke, eneste jeg kan strikke er "skjerf" som blir bredere å bredere
![]()
Det var nydelig! Kanskje jeg og skal lage det til hentesettJeg er ikke klar for å strikke enda, har ikke landet på at dette går bra enda.. Mamma har derimot begynt å strikke på dette settet som skal bli hentesettet til spirenVis vedlegget 120274
Har også en supersnill svigermor som elsker å strikke, så regner med det blir masse fint å få der etterhvertHar en fantastisk svigermor som begynte å handle inn garn ganske umiddelbart etter hun fikk vite at hun skulle få sitt første biologiske barnebarn![]()
Hun er allerede ferdig med noe, og sender bilder jevnt og truttvi er så heldig <3
Har også en supersnill svigermor som elsker å strikke, så regner med det blir masse fint å få der etterhvertBlir også hennes første barnebarn
![]()
AbsoluttDet er herlig og ha det, når man hører om så mange med "svigermonster" liksom![]()
AbsoluttHun er en helt fantastisk person, nå når jeg har vært kvalm har hun kommet innom to ganger med fulle handleposer med mat å mye godt, bare fordi hun syns synd på meg
<3
Vi er heldige som har slike svigermødre ja![]()