Så lang tid tok det...

Skulle ønske jeg var god på å strikke også! Veldig søt dress:)

Så flink du er!! :)

Aandahls i Molde har såå mye babystrikk. Så skal dit og få inspirasjon senere i sommer :-D

Har en fantastisk svigermor som begynte å handle inn garn ganske umiddelbart etter hun fikk vite at hun skulle få sitt første biologiske barnebarn :)
Hun er allerede ferdig med noe, og sender bilder jevnt og trutt :) vi er så heldig <3

Har en fantastisk svigermor som begynte å handle inn garn ganske umiddelbart etter hun fikk vite at hun skulle få sitt første biologiske barnebarn :)
Hun er allerede ferdig med noe, og sender bilder jevnt og trutt :) vi er så heldig <3
Har også en supersnill svigermor som elsker å strikke, så regner med det blir masse fint å få der etterhvert :) Blir også hennes første barnebarn :)

Det er herlig og ha det, når man hører om så mange med "svigermonster" liksom :)
Absolutt :) Hun er en helt fantastisk person, nå når jeg har vært kvalm har hun kommet innom to ganger med fulle handleposer med mat å mye godt, bare fordi hun syns synd på meg :) <3
Vi er heldige som har slike svigermødre ja :D

Absolutt :) Hun er en helt fantastisk person, nå når jeg har vært kvalm har hun kommet innom to ganger med fulle handleposer med mat å mye godt, bare fordi hun syns synd på meg :) <3
Vi er heldige som har slike svigermødre ja :D

Hørtes ut som min <3 bor dessverre ett godt stykke unna men vært hos henne to helger etter jeg ble gravid å hun er så snill og god mot meg :) er så gla i den dama <3

Back
Topp