Så lang tid det tar..

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Like spent hver dag om vi har fått brev fra St. Olavs om time til forsamtale.. Ringte de den 11. august for å høre om blodprøver var mottatt og det var de (Jeg tok blodprøve 16. juli, han tok 23. juli). Og da hadde de en bunke de skulle begynne med snart sa de. Tre uker siden jeg ringte i går..Vet at det tar tid altså, men jeg er så utålmodig :P Noen som har fått brev fra der nylig?

Du må nok belage deg på enda mer venting dessverre. Det er vanlig at det tar opp til tre måneder før man får innkallelse til forsamtale. Vi hadde tatt alle prøver innen juli og fikk brev sent i oktober :/

Du må nok belage deg på enda mer venting dessverre. Det er vanlig at det tar opp til tre måneder før man får innkallelse til forsamtale. Vi hadde tatt alle prøver innen juli og fikk brev sent i oktober :/
Åh, så kjedelig. Sto 1-3 mnd ventetid i første brevet :/ Når fikk dere time da?

Vi fikk time i begynnelsen av desember :/ skjønner veldig godt at du er utolmodig. Når man begynner en prosess som dette skulle ting gjerne ha skjedd i går :)

Du kan jo ringe å be dem sette deg opp på ringe liste om noen avbestiller ;) kan lønne seg!

Back
Topp