Så lå jeg her....

moj

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
I dag hadde vi time i ul for å sjekke om babyen hadde snudd seg... Å det hadde den;););) men, den hadde vokst over en kilo på 4 uker og jeg hadde veldig mye fostervann... Så da måtte jeg inn på føden å sjekke urin og blodtrykk...utslag på både protein ig laukosytter i urinen... Og høøøøyt blodtrykk... Så da ble det blodprøver også for å sjekke om det er svangerskapsforgiftning på gang;( så nå ligger jeg og venter på svar på blodprøven... Ikke helt forberedt på dette kjenner jeg....;/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

uff, krysser fingrene for at det ikke er sf! Godt at dem passer godt på deg hvertfall :) Klem

Håper du ikke har svangerskapsforgiftning, men i alle fall så blir du jo fulgt opp godt nå :) Lykke til videre :)

lykke til :)

Håper det ikke er noe galt - har du fått noe svar? Lykke til iallefall!

Da var vi kommet oss hjem;) blodtrykket var høyt.... 140/106, men urinprøven var fin... Skal tilbake på mandag til ny kontroll...blir spennende dette, men det blir i hvertfall ikke overtid på meg;)

Så bra du fikk reise hjem da. Godt du skal inn til ny undersøkelse på mandag også. Greit med tett oppfølging med de symptomene du har ;) Lykke til videre! :)

Godt de følger med - og godt det ikke var så ille så du fikk komme hjem :) Må jo være herlig å vite at du slipper overtid da :)

Ja, var ikke klar for å bli lagt inn nå kjente jeg! Men fikk med blodtrykksmåler med hjem... Sambo er ambulansearbeider, så han skal følge med hjemme i helgen;) glad jeg har han!!!;););) blir spennende å høre hva de har å si på mandagen, men er glad de følger meg så tett opp;)

Langt e du på vei no?
Kor stor mener dem baby er nå da?
Krysser fingrene for at det ikkje er sf..
Du får slappe godt av i helgen å prøve å ta livet me ro :)

Ul termin er 35+5,menstermin er 36+5.... Legen mente babyen va +13% i vekst... Altså 3 kg nå...i tillegg til at jeg hadde veldig mye fostervann...

Back
Topp