Så kvalm

ECB

Glad i forumet
har hatt en veldig grei dag. Stod tidlig opp med barne og dro i barnebursdag med ene sønnen min. Var ganske sliten når vi kom hjem derifra så jeg gikk å la meg nedpå en stund. Bakte pepperkaker med barne i ettermidag og har hatt ganske godt energinivå i hele ettermiddag.
Men nå får jeg igjen for det. Sitter her og er så utrolig dårlig. Kvalm, kjempeslapp, en helt vannvittig halsbrann, brystene kjennes ut som om de skal sprenges og hodepine fra helvette.
Gleder meg til siste av barna sovner så jeg kan ta kvelden.
Håper dere andre har en bedre kveld enn meg :)
10 uker imorgen <3

Føler med deg!

Kveldene er verst her. Jeg må strikke eller gjøre noe for ikke bare kjenne på hvor kvalm jeg er. Helt pyton!
Har funnet ut at jeg fungerer best mellom 12-17/18, før og etter det er håpløst mtp kvalme.

Føler med deg!

Kveldene er verst her. Jeg må strikke eller gjøre noe for ikke bare kjenne på hvor kvalm jeg er. Helt pyton!
Har funnet ut at jeg fungerer best mellom 12-17/18, før og etter det er håpløst mtp kvalme.
I kveld er det så ille at jeg klarer ikke å strikke. Har brukt flere timer på bare noen omganger på en embla hals.
Er egentlig enig med de tidspunktene. Er da jeg også fungerer best.

har hatt en veldig grei dag. Stod tidlig opp med barne og dro i barnebursdag med ene sønnen min. Var ganske sliten når vi kom hjem derifra så jeg gikk å la meg nedpå en stund. Bakte pepperkaker med barne i ettermidag og har hatt ganske godt energinivå i hele ettermiddag.
Men nå får jeg igjen for det. Sitter her og er så utrolig dårlig. Kvalm, kjempeslapp, en helt vannvittig halsbrann, brystene kjennes ut som om de skal sprenges og hodepine fra helvette.
Gleder meg til siste av barna sovner så jeg kan ta kvelden.
Håper dere andre har en bedre kveld enn meg :)
10 uker imorgen <3
Jeg hadde det helt likt i går. For første gang på mange uker hadde jeg litt energi og kvalmen var nesten borte. Hadde en aktiv dag, var bl.a på julekonsert med lillegutt. På kvelden ble jeg såå dårlig og endte med å kaste opp alt jeg (endelig) hadde spist. Natta har også vært fæl, har sovet veldig dårlig. Så det var nok bare et glimt av normal-livet jeg fikk, ikke noe varig enda ;) Er 8+6 i dag.

Back
Topp