Så kvalm!

Gir ikke opp!!

Forelsket i forumet
Jeg er kvalm hele tiden og trøtt uten like, kvalmen begynte sist mandag og jeg har vært kvalm morgen, hele dagen og kvelden, ikke noe kjekt i det hele tatt, men ser på det som ett positivt tekn, har lest på nettet at kvalme er ett positivt tekn, ikke så mange som mister da de er kvalme, satser på at det er sant da jeg har mistet to ganger før,og da var jeg ikke kvalm i det hele tatt..
Sliter meg i gjennom dagene på jobb, er usikker hvor lenge jeg skal gjøre det eller om jeg skal sykemelde mg, liker ikke det heller, vil ikke at sjefen eller noen andre skal vite det enda.

Hvordan er deres form?

Uff det høres veldig slitsomt ut.. jeg har vært sykemeldt fordi jeg har vært ekstremt trøtt og kvalm, kvalmen avtok litt men er tilbake igjen i dag[:@] Brekker meg av ingenting og tårler ikke lukten av grandis har jeg funnet ut.. brekker meg[;)]
Men hørt at det er bra jeg også så får jo bare se positivt på det selv om det blir nok noen slitsomme dager fremover[&:]
Håper du finner en løsning på jobben, husk og tenke på deg selv og din lille baby i magen først og fremst.[:D]

kvalm her og! begynte smått i går.. og idag har det vært hele dagen..
håper eg holder ut denne uken på jobb, vil ikke sykemelde meg..
Sist var eg sykemeldt helt til jeg mistet i uke 13.. vil ikke sykemeldes så mye denne gangen!
men det e et godt tegn for meg..var litt urolig siden eg var kvalm fra dag 1 sist..begynte å uroe meg om det ikke var noe liv siden eg var så fin i formen [;)]

Høres ikke no kjekt ut..
Jeg var veldig kvalm sist, men denne gangen er jeg mest kvalm om mornigen..
Det går over tilslutt[:)][:)]

jeg blir også kvalm av grandis!!! Artig å høre at det er flere [:D] Og samboern min laget seg nubler her en kveld, var like før han ble kasta ut for å spise.... [8D] 
Vi får ta det som godt tegn at vi er kvalme, selv om det er utrulig slitsomt! Er heldig som enda er hjemme i permisjon med første gullet, benytter anledningen når han sover til å stupe på sofan. Huset ser ut deretter, men det får nu bare så være! Skal flytte om et par dager så har latt husvask være husvask den siste uka[:)]
Jeg er i uke 6 så trøster meg med at jeg er halvveis i tida med kvalme og trøtthet (har vært kvalm siden rundt tiden da egget festet seg....) Lykke til jenter, bare å bite tennern sammen, det er verd hvert minutt med kvalme!!

Hmm, er ikke noe kvalm jeg[8|][&:][:)]
Men merker det skjer ting i kroppen til tider, så får vel prøve å holde meg rolig foreløpig, he he[:)]

Jeg er kvalm 24/7 jeg [:'(][:'(][:'(]
Kaster ikke opp, men brekker meg et par ganger i timen.

Høres sikkert litt rart ut, men jeg savner å være kvalm.... Begynte med kvalme nesten en uke før jeg hadde positiv test, ... var sånn jeg fikk mistanken[;)]

men nå er jeg ikke kvalm, og har ikke vært det på en liten uke.... nesten at j vil ha tilbake kvalmen for at jeg skal bli mer beroliga...[8D]

men har andre tegn da, som hodepine, suuulten ofte og mye, murringer og ømme brystvorter...så får trøste meg med det [:D]

ORIGINAL: honning84

Hmm, er ikke noe kvalm jeg[8|][&:][:)]
Men merker det skjer ting i kroppen til tider, så får vel prøve å holde meg rolig foreløpig, he he[:)]

Ikke så mye kvalm jeg heller, litt uggen enkelte morgener bare... Med førstemann var jeg bittelitt kvalm om kveldene, rundt uke 10, men det gikk fort over... Man skal bare være glad hvis man slipper det, er nok av andre plager man kan vente seg [8D]

Sitter akkurat nå på trikken som er blitt omdirigert fordi en bil har mistet hjulet... og det er jo klart at akkurat i dag er jeg så kvalm at jeg er usikker på om jeg rekker å komme meg til jobben før jeg må kaste opp. Dette var en grusom start på dagen![:'(]

Kjedlig å være SÅ kvalm da... [:'(] Jeg merker ingenting av at jeg er gravid, og det synes jeg er veldig kjedlig...

Vi får bite tennene samen, det venter jo en utrolig premie til slutt! [:)]

Jeg gikk litt tidligere hjem igår, sov hele ettermiddag og våknet ikke før 20.00, spiste litt mat, og var kvalmen og trøtt resten av kvelden, sov godt hele natten fordi om, og er mer opplagt idag, klarte tilogmed og spise en liten skive ristet brød og ett glass cola uten kullsyre til frokost, det er rekord. Kjenner jeg er sliten idag også, men føler med heldigviss mye bedre enn igår, håper formen holder seg gjennom dagen.

Ha en fin dag jenter!

Jeg kjenner jeg blir litt fortvila av denne kvalmen. Hadde vært greit med noen timers pauser fra den, men jeg er kvalm HELE tiden. Våkner ca en gang i timen på natta og av kvalme. Brekker meg i det sekundet jeg reiser meg opp fra senga. Begynte å gråte i stad da samboeren min kom inn med en eplebit til meg - synes sååååå synd på meg selv [:)]

Back
Topp