Så kvalm at eg bare må....

Saaraa

Betatt av forumet
Kaste opp og kaste opp, er dette farlig for fostere???veit ikkje ka ej ska gjøre for å bli betre:-( kvalmestillende hjelpe ikkje!!! Treng tips!!!!

huff og huff.. så kjedelig.. har dessverre ingen råd og gi.. men ønsker deg god bedring:D

Samme her. Kastet opp hele veien til barnehagen til datteren min i dag... Har det heldigvis kun om morgenen og formiddagen.... foreløpig. Søvn hjelper. Masse søvn. Nå har jeg en ettåring så jeg må bare ta meg sammen..God bedring.

Samme her.. Ingenting som hjelper.. Trodde sitrondrops var tingen, men det var ikke tilfelle.. Så lenge du får i deg mat og drikke, så du ikke blir dehydrert..

Er noe som heter hypermesis tror jeg det var.. Da blir man innlagt.. Ta kontakt med legen din! :)

Hei, Jeg var også plaget av mye kvalme i mine to første svangerskap og opplevde god bedring med noen timer med akupunktur i tillegg til homeopatmedisin. Kan anbefales!

Kvalme og oppkast er ikke farlig for barnet - det har første prioritet, og får alt det som det skal ha av næring :)

Om du er under 6 uker, så deler ikke mor næring med barnet enda, men det har en plommesekk som det får næringen sin av :)

Hvilke kvalmestillende er det du har brukt som ikke har fungert?

Back
Topp