Så koselig!

høgt ønska

Forelsket i forumet
Veldig kjekt å ta turen innpå her for å se at folk gjør en innsats og at det faktisk har blitt liv! Håper det fortsetter slik, skal starte å bli mer aktiv her jeg og nå!

Så flinke dere er! ;)

Og vi takker og bukker og er veldig glad for hver en sjel som vandrer tilbake hit. :D

Så godt å høre at flere er interesserte i å bli med og holde hjulene i gang :) Vi går jo inn i noen kjempe spennende måneder nå, så dette kan bli utrolig moro og ikke minst spennende :)

Så hyggelig at det er blitt litt liv igjen her. Og det nye forumet ser jo kjempeflott ut :) Skal prøve å være litt mer aktiv selv også, tiden har flydd litt fra meg i det siste med full jobb, 3 hester og flytting.

da var jeg også tilbake..... på prøve i allfall... er ikke sånn meeega forelska i formuet enda, men ser jo at det er bedre enn det forrige i allfall. men nå skal jeg prøve i allfall :)

Så hyggelig at det er blitt litt liv igjen her. Og det nye forumet ser jo kjempeflott ut :) Skal prøve å være litt mer aktiv selv også, tiden har flydd litt fra meg i det siste med full jobb, 3 hester og flytting.
Det hørtes litt heftig ut, ja!

Jeg er 50 % hjemme, så aktiviteten her skal i hvertfall ikke stå på meg;) Begynner å få så mange varsler når jeg logger meg på, at bare å svare dem som har skrevet til meg gjør at antall innlegg flyver avgårde;) Kommer til å ha 5 stjerner før svangerskapet er over;) HIHI:) Og nå er det ikke lenge igjen:)

Back
Topp