Så koselig

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Sitter her å kjenner små små bevegelser der nede...helt svake! Men så herlig! Men er jo snart 14 uker, så det var litt på tide nå [8D]

Jeg kjente mine første bevegelser (trorjeg) i går[:D]
Den var ganske aktiv en stund [:D] Men er lite i dag da[:'(]

Heldig du...

Kjente kun den på tirsdag, da h*n kranglet til seg litt plass[:-]

Ikke kjent noe siden...

ååå heldigen :))

kjenner ingenting her ennå :/ men er førstegangs...

Jeg kjenner "bobling" i magen noen ganger, og på mandag satt jeg i bilen og da kjente jeg et ordentlig "hei mamma, vil du se å flytte litt på deg" dytt [:)]

Hehe godt jeg ikke er alene om å kjenne noe...tror nok vi begynner å kjenne det mer og mer for hver uke som går. Er sååå spesielt, er nesten som sommefugl i magen eller noe..[:D]

innbiller meg også at jeg har begynt å kjenne noen små svake bevegelser et par ganger... men er ikke helt sikker..

ORIGINAL: Alvani

innbiller meg også at jeg har begynt å kjenne noen små svake bevegelser et par ganger... men er ikke helt sikker..

Sånn jeg var også, men ristet av meg siden jeg var så gassy[:-][8D]

Men ja, fullt mulig det er det du kjenner...

[:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Sånn jeg var også, men ristet av meg siden jeg var så gassy[:-][8D]

Men ja, fullt mulig det er det du kjenner...

[:D]

Vel ikke noe gassy her i gården, fiser mindre enn før, og fiser ikke etter jeg har kjent det jeg kjenner...såååå det sååå [8D]

så skjønt!! gleder meg til jeg kjenner bevegelser også[:)]

Hehehe, jeg har også vært veldig luftig i magen, men jeg håper jo inderlig ikke jeg har begynt å være luftig der jeg kjenner "boblingen", for da tør jeg ikke tenke på hvor luften kommer ut [:D][;)]

Å så koselig:) Gleder meg till å kjenne litt liv jeg og[:D]

Så heldig du er!! Følte jeg kjente det for en uke og to siden, men ikke nå mere[:(]

Føler ikke livmora har kommet opp engang, bare en bollemage som plutselig har kommet frem, kun på magen liksom!! Blæææh, har så lyst til å bare kjenne livmora og vite at babyen har det bra!![:(]

Har kjent noen "poke" noen ganger nå.. skvetter som bare det[:D] og det gjør man ikke av luft! [8D]

I går når jeg hadde lagt meg var det vill sprelling inni der... Vanskelig å forklare for jeg kjente ingenting tydelig, men var masse bevegelse læll liksom! eeh.. vanskelig å forklare,,,,[8D][8D][8D]

Sign... [:)]

heldig du er.. ikke kjent noenting enda, gleder meg!!

Back
Topp