så komplisert nå.

eilejoha

Gift med forumet
orker ikke skrive så mye nå, men ting er komplisert nå. har jo vært det en stund, men igår fikk vi snakket sammen, men ingenting er bestemt ennå.

Trenger vel egentlig bare noen gode klemmer og ord idag.[&o]

Har tenkt masse på deg vennen....
Maaaaaange klemmer din vei, og snaaaaart blir det en ordentlig en på langstreffet[:D][:D][:D]

Næmmen hvorfor sa du ikke noe istad:( dumme meg som ikke spurte hvordan du egentlig hadde det[&o]
Jeg er god til å lytte snuppa, bare å si ifra.
Du fikk i allefall meg i godt humør istad, god du
Mange klemmer til deg snuppa

Verdens største bamseklem til deg!! Det ordner seg til slutt min venn!! 

huff det er ikke noe bra nei [&o][&o]
stoooooor god klem til deg fra meg <3
er her jeg hvis du trenger å prate <3

Sender deg en goood klem=)

Gode klemmer fra meg, søte deg!

Huff, slitsomt når ting er komplisert...  :(
man går liksom bare i ventemodus... blir det sånn eller sånn..  hva skjer?... 

Kjære søte deg....  vit at du kan prate med meg hvis du trenger! 

Godt at dere fikk pratet litt sammen i går..

Sender den en god og lang varm klem..  Husk at du er et verdifullt menneske og husk å vær tro mot dine følelser.

ORIGINAL: aina_josefine

Usj da.. ikke godt å ha det sånn..

Sender deg en STOOOOOOOOOOOOR klem...

ORIGINAL: BNE

[&o]
Sender mange gode *klemmer* snuppa

poffet.

Ja..  å gå å vente på at "fasen" skal bli over for så å innse at det kanskje ikke er en fase allikevel er vondt..  som du sier..  realiteten biter en i ræva..

Vanskelig å vite hva man vil..   Hva er det første du føler, hvis du spør deg selv? Hva ser du for deg hva som vil skje fremover?  Hva kan du leve med og hva føles feil? Hvordan vil du ha ditt liv?

Er ikke lett når man har barn sammen, og mange år sammen..

poffet

Ja..  er enig med deg i det..

Men vet du hva som holder deg igjen?  er det kjærligheten?  Er det redselen for å bli alene? Er det de stundene hvor dere har det fint og godt sammen som familie, som hoder deg igjen?  Er det det økonomiske?

mange spm å stille deg selv...  men et vanskelig spørsmål å finne det endelige svaret på også..

svarer deg på pm Windy.  

- kjære snuppa mi....jeg får så ondt av deg! Du vet hvor jeg er om det er noe...varme klemmer til deg.

La tingene få litt tid, og kjenn også selv godt etter hva du ønsker [;)]

takk.

Sender deg en stoor go`klem 

Back
Topp