Så kom spysyka

lenemor

Forumet er livet
Johanna var litt utafor da hun kom hjem fra barnehagen i dag, og ville ikke ha mat. Mens vi spiste sovnet hun på sofaen - G tok bilde av henne, og sto og kikket og beundret "skaperverket" sitt, da hun plutselig spyr utover hele sofaen og seg selv. Fikk ryddet opp, revet av klær, sofatrekk, etc., så gikk det en halvtime før hun spøy igjen - bare på gulvet denne gangen. Etter et par timer fikk hun litt å drikke, men ville ikke ha mat. Jeg hadde vært og handlet film (Bier) som hun så på, og så sovnet hun på sofaen for nesten en time siden - nå er hun i seng, og jeg håper hun er ferdig med å spy...

Så i morgen blir jentene hjemme, på sofaen med film og brus og kjeks, og så håper vi gutta går klar

Uffameg.. det hørtes ikke noe særlig ut.. Får håpe spyinga er over og at snuppa kommer seg fort![:)]

Uffda, håper det går fort over. God bedring!

Huff da det er ikke mye morro. God bedring til Johanna.
Håper dere andre klare å holde dere friske. Er vel ikke noe særlig hvis du fikk det nå.

Takk, og joda, jeg har også fått det - opp og ned i senga fram til ett i natt, da satt jeg med rennemage og kastet opp i en brødpose (takk gudskjelov at vi har sånne på stellebordet til August)... og klokka fem-seks i morges starta G også. Johanna har ikke spydd mer i natt, og August virker helt pigg, så han er på vei i barnehagen nå

Nei uffameg.. Det hørtes ikke noe særlig ut.. Men godt at lillegutt enn så lenge er frisk!

God bedring til dere alle sammen![:)]

Huff.. spysyka er det verste synes jeg.. Godt at August er frisk og håper han holder seg frisk[:)] God bedring til dere alle[;)]

Huff stakar!!! [&:] Typisk at dere andre også skulle få det!
God bedring til dere alle!

ORIGINAL: lenemor

Åhh så koselig bilde selvom man er syk da. God bedring til dere[:)]

Takk skal dere ha - går mye bedre her nå - Johanna har spist litt ritz-kjeks og tre biter med pannekake, jeg har klart å spise en halv pannekake, og G angrer på at han spiste tre, for han fikk mageknip igjen. Det går i farris og mosell her, og vi er litt slappe, men helt klart på bedringens vei

Godt å høre at dere er litt bedre! [:)]  koselig bilde av dere da..

Back
Topp