Så kom kvalmen...

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
som et slag i tryne :P

Er 6 uker i dag og har vært veldig uggen i dag, har hengt over do i kveld.. Veldig behaglig :S

Usj, håper ikke det blir for ille og at det gir seg relativt raskt.

Uff da, husker det fra mine første to svangerskap, er helt pyton :-(

Det er helt grusomt. Kasta opp daglig frem til uke 16 i tidligere sv.skap. Håper du slipper billig unna!
Men det er jo ett godt tegn!

Hoff :/ håper det går like fort som det kom. Gjør det ikke det, så prøv å tenk at det er jo et positivt tegn :)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Ja, det at det er et positivt tegn får meg til å smile uansett :)
Ligger på sofan med Ritz kjeksene mine <3

Uff, synes virkelig synd i deg :( Var skikkelig plaget sist graviditet jeg, begynte akkurat uke 6... Håper det går raskt over!! :D

Og DER kom den for fullt her også. 5+6 i dag.. Sliter med tanken på å skulle gå på jobb i dag. Har heldigvis muligheten til å komme litt senere..

Jeg var ikke noe kvalm i forrige svangerskap, og har heller ikke vært det til nå.. Er 6+4 i dag, og kjenner meg faktisk talt litt uggen i dag, men håper og tror det er bare mandags tretthet ... :p

Jeg var ikke noe kvalm i forrige svangerskap, og har heller ikke vært det til nå.. Er 6+4 i dag, og kjenner meg faktisk talt litt uggen i dag, men håper og tror det er bare mandags tretthet ... :p

Samme her, det kom litt over meg som en bølge akkurat nå! Får satse på at de bare er mandagen som gjør det... har ikke veldig lys til å spy på jobb, det er liksom bare litt avslørende....

Samme her, det kom litt over meg som en bølge akkurat nå! Får satse på at de bare er mandagen som gjør det... har ikke veldig lys til å spy på jobb, det er liksom bare litt avslørende....
Samme tenker jeg .. :)

Eneste jeg har lyst på er noe så sært som kremet nudler :P så eh ja haha her sitter jeg å venter på nudlene mine :D

Eneste jeg har lyst på er noe så sært som kremet nudler :p så eh ja haha her sitter jeg å venter på nudlene mine :D

Hehe, sist jeg var gravid og var skikkelig kvalm, var det kun fiskegrateng som gikk ned her i gården! :P :D

føler sånn med dere. her har jeg vært kvalm siden forrige mandag. var en av mine mistanker på ett sv.skap... og fra torsdagen så har jeg spydd... spiser små måltid og ofte..... baff..

God klem til alle som er kvalme og ikke i form <3

Så kjedelig med den kvalmen! Men den er jo verdt det til slutt :) jeg venter bare på det selv, kvalm fra uke 6-14 mine to sv.skap :/ Husker jeg tenkte når jeg var i mitt andre svangerskap "var det så ille sist", og er redd jeg også nå har glemt litt hva jeg har begitt meg ut på :p

Back
Topp