Så kom den da

*Stella*

Forumet er livet
Ja, som tickeren min viser...
 
Mensen kom i gårkveld.
 
Og jeg går løs på en ny syklus.
 
I det minste er smertene (enn så lenge) tolererbare. To paracet ved leggetid sa,t en varmeflaske min samboer var så vennlig å komme på at jeg sikkert ville trenge, fikk meg greit gjennom natten, og et par nye paracet til frokost har fått meg gjennom formiddagen.
 
Er lei meg for deg. Har akkurat vært i den situasjonen sjøl og vet akkurat hvor jævlig skuffende det er!!!!!!!![:@]
 
Lykke til neste gang du også, hvertfall[;)]
 
Lykke til
videre!
 
trøste klem!
 
 
Det var jo på en måte ikke så ille når den kom, for jeg visste den ville komme.
 
Tempen falt i går morges, så jeg skjønte at den ville komme. Og jeg testet negativt i helga, så jeg visste allerede da, og utfra tempkurven, hvilken vei dette gikk.
 
Gøy  er det jo uansett ikke, men vi går løs på en ny syklus.
 
Og håper vagt på at den kanskje blir kortere enn to måender? Lov å håpe?
 
Planen er at om også denne syklusen går uten noen baby eller håp om stabilisering, så kontakter vi legen. Men det er altså snakk om et stykke uti august det da, basert på mine gjennomsnittelige sykluser...
 
Nope, EL-tester bruker jeg ikke. Teste hver dag, opptil to ganger om dagen, i 4 uker eller sånn? tenk hvor mange tester jeg ville trenge da.... sparer de pengene og kjøper heller en lekker kjole til den vesle jenta, eller en matrosdress til en liten gutt, tenker jeg....
 
Joda, men altså, for 400 kroner får jeg myyye babyklær (seriøst, vi shoppe babyklær til noen på jobb som hade fått, og hver baby (det kom tre på kort tid) fikk to hele antrekk hver, for 200 kroner pr baby. Førlgeig kan jeg få 4 antrekk til en baby (ellr to penere/dyrere) pr måned med el-tester...
 
Og jeg føler ikke at jeg ville ha så stor nytte av dem uansett. Vi har regelmessig sex, så vi dekker opp EL når den kommer. Jeg sjekker sekret og tapp i tillegg til temping, og finne den stort sett greit. (EL altså)
 
Men.... vel, om syklusen stabiliserer seg i alle fall, slik at jeg kke trenger teste i 4 uker, kan bruke bare en sånn pakke (7 tester i en pakke eller noe sånn?) så kanskje jeg bestiller noen strimler jeg også etterhvert...
 
Håper jo at det ikke blir noe "etterhvert" da....
 
Back
Topp