Så kjekt å se....

Timmytime

Forelsket i forumet
at det har blitt så mange her inne nå[:)] . Jeg har vært en uke på kreta så ikke vært her inne på en stund. Gratulerer til dere alle me den lille spiren i magen. Jeg har nå komt i uke 7 å skal på tidlig ul på onsdag,bare for å sjekka at alt er iorden:) Så det skal bli spennede[:)][:)][:)].

Så koselig å ha deg tilbake i fin form. Var turen fin?? Så spennende med ul til onsdag,gleder meg til å høre oppdatering [:D] Velkommen tilbake [:D]

Velkommen tilbake! Gleder meg til UL oppdatering [:D]

ORIGINAL: Tinan

Så koselig å ha deg tilbake i fin form. Var turen fin?? Så spennende med ul til onsdag,gleder meg til å høre oppdatering [:D] Velkommen tilbake [:D]

takk for det[:)] Hadde en super fin tur, med nydeligt vær. Gjør godt med litt sol å varme. Blir enormt spennede på onsdag ja....kjenner liksom sommerfuglene i magen allerede[:)]. Men satser på at alt er fint med den lille skatten min[:)]

så herli med tur til syden da[;)]lykke til med ul og hold oss oppdatert[;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: SunShin

Velkommen tilbake! Gleder meg til UL oppdatering [:D]

om jeg ikke har sagt gratulere så sier jeg det nå:) grattis... håper på gode nyheter hos ul..

Back
Topp