Så kjedelig her inne!

1rosa+spire?

Glad i forumet
Brått ble det så stille her inne :( Kjedelig i grunn.... Her har det vært en uke full av rulle med hele familien :( Så har ikke selv fått vært her inne så mye...

Vært full rulle her og. Dårlig form, skal begynne å jobbe mandag, vi pusser opp, og mannen reiser til uka og blir borte i en mnd :( Så er innom når jeg orker og får til... :)

Kanskje det er liv på den skjulte gruppa? Har ikke meldt meg inn i den enda ;)

jeg er her :P men er så slækk at jeg ikke orker å skrive :P

her er det også vært litt travel i helga, og formen blir dårligere og dårligere. mye jobb til uka også,men håper på å stikke innom her for det. jeg er ikke det du vet ;)

Jeg synes også det har blitt stille :(
Merkes at vi har mistet mange jenter denne uka som har vært tror jeg..
Jeg har ikke så mye å melde heller, "lenge" til neste kontroll, lenge til tidlig ul, tusler bare hjemme også :P

Jeg er alene med gulljenten min i helgen og har hatt to uker med sykdom i hus, men til uken blir det gjerne bedre, selv om jeg har masse planer hehe.

Jeg er her, men litt fjern, fikk gubben hjem på onsdag, så sitter ikke like mye på telf:) samt har vært veldig dårlig mandag, tirsdag og onsdag:) blir vel mere etter hvert:)

Jeg er kvalm og spyr på femte uken, så har ikke så mye å komme med igrunn. Er innom og leser da, men sjelden jeg orker å skrive noe..

Formen er dårlig her også, så det blir til at jeg meste bare leser igjennom trådene, og svarer på noen.. Blir vel bedre når formen kommer seg :)

Håper formen til mange tar seg fort opp igjen, for nå er det dødt her inne. :/

Tror nok det blir bedre når vi er litt lengre på vei :)

Formen er sliten her og :/ er alene med ungene fra fredag til onsdag så er ganske skutt når kvelden kommer :( satser p. Mer liv senere :p

Jeg er fornøyd med formen, selv om den ikke er på topp. Nyter at jeg er gravid, tenk så heldige vi er!! Jenta mi har vært syk hele helgen, så det meste har dreid seg om å oppvarte henne. :)

Her har jeg egentlig mest lyst til å dra dyna godt over hodet å gå i hi frem til uke 13 da formen forhåpentligvis blir bedre (den ble i hvertfall det i forrige svangerskap) Formen er helt på tur, så ALT blir ett ork... Er nå 6+2 å TELLER dagene ;)

Back
Topp