Så kjedelig da

GravideMeg

Forumet er livet
Helt alene her inne. Visste ikke at det var så dødt. Trodde da noen ennå var her inne av og til.  
 
Jeg er her og titter hver dag,men er som regel alene jeg også..blitt veldig stille her:-(
 


junijente2010 skrev:
Jeg er her og titter hver dag,men er som regel alene jeg også..blitt veldig stille her:-(


Ja, må si jeg synes det er veldig trist. Visste jo at mange hadde gitt bv ryggen, men visste ikke at ikke en eneste sjel var innom i løpet av dagen..  :p
 
Gratulerer med en til på vei,forresten:-D 1 måned etter meg det..når er termin?:-)
 
Takk for det.  :)

Har termin 11. Januar. Du har termin i midten av desember?  :)
 
Takk for det.  :)

Har termin 11. Januar. Du har termin i midten av desember?  :)
 
Takk for det.  :)

Har termin 11. Januar. Du har termin i midten av desember?  :)
 
Ja, samme her.
Det er så tomt at jeg nesten hører ekko her.. :p
Det er synd at det er så lite med folk. Før var det noe nytt hele tiden...
 
Ja,det stemmer!Har termin den 16.12.,så det blir spennende Får satse på å gjøre ferdig julehandelen og andre juleforberedelser tidlig i år:-)
 


LoveHearts skrev:
Ja, samme her.
Det er så tomt at jeg nesten hører ekko her.. :p
Det er synd at det er så lite med folk. Før var det noe nytt hele tiden...


Ja, må si jeg savner det. Det var akkurat nok liv til at man kunne få med seg alt uten å stresse. Nå kan man jo bla seg gjennom det samme gamle gang på gang siden det aldri skjer noe lenger.. :/
 


junijente2010 skrev:
Ja,det stemmer!Har termin den 16.12.,så det blir spennende Får satse på å gjøre ferdig julehandelen og andre juleforberedelser tidlig i år:-)


Spennende!

Jeg tenkte og handle inn julegaver tidlig. Vil ikke springe rundt høygravid midt i julerushet for det altså. Det blir bare tull.  :P
 
Det er faktisk mer liv på terminforumet mitt fra 3 år siden enn det er her inne...
 
Er her en skjelden gang, liker ikke den nye BV :/
 
Jeg savner den tiden vi var kjempeaktive alle sammen
 


IrenePirene skrev:
Jeg savner den tiden vi var kjempeaktive alle sammen


Jeg også..   :/
Trist at det har blitt sånn som det er nå..
 
Jeg har sluttet å dra innom, for det er jo aldri noe som skjer her. Men hender jeg titter innom :)
 
Back
Topp