Så j.. vondt på ventre side! Hva skjer?

I-J, Å & ?

Glad i forumet
Skulle reise meg fra frokostbordet og kjente en intens smerte på venstre side rett over rumpa. Strålte ned i beinet og litt oppover. Er vondt når jeg sitter, løfter beinet, reiser meg og når jeg går. Er det isjias, bekkenløsning eller noen som har andre forslag?
Hadde vondt i hofta på samme side i forrige svangerskap, og ble dermed sykemeldt av den grunn. Men dette sitter litt høyere og stråler. Minner kanskje mest om at isjiasnerven er i klem, men har aldri hatt bekkenløsning.

Mine bekkensmerter var slik sist gang, på begge sider bak. Det strålte nedover begge bena og var skikkelig vondt! Jeg ble 100% sykemeldt fra jeg var 4 mnd på vei og ut svangerskapet, da kom jeg meg betraktelig i bekkenet ved å ta det med ro, gå rolige turer i ulendt terreng og ta alt i mitt eget tempo :)

Ah, håper det gir seg..
Men takk for svar :)

Jeg har hatt det på samme måte, men det har heldigvis gitt seg etter en dag. Typiske isijassmerter (hos meg i allefall). Fikk tips om å tøye/skrekke ut i det området som var smertefult og det hjalp mye:)

Ja, jeg håper og trr det 'bare' er isjias smerter.. Kommer og går. Får se hvordan det er i morgen :) Takk for svar :)

Back
Topp