Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Gulltopp25*
ORIGINAL: Apeloffen
Der gikk vaskemaskinen til helsikke... Kan ikke leve uten den vettu... Vi som nettopp har kjøpt oss ny TV til 12 000 kr...Så helsikkes typisk[:'(][:'(][:'(]
åh nei, fy søren...er det muligt[:'(]
kan vaske klærna dine jeg...[8|]
ORIGINAL: Luremumsen76
uuupss... men gubben hadde vel sagt tv før vaskemaskin[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: Hormonella Olsen
ORIGINAL: Apeloffenkomfyren går nok ikke gaiken før du har skaffet ny vaskemaskin[:D]
mhm, du skal ikke se bort ifra det! han har masa om ny tv i ett år, og når jeg er så dritlei av maset og svarer ja,så måtte jo ett eller anna ryke. Så nå er det jo bare å sette seg ned å vente på at komfyren skal gå gaiken....
ORIGINAL: MICAmorJa, det gjør de faktisk! Min teori er at det bor en nisse i alle hvite og brunevarer (en til å slå av og på lyset i kjøleskapet, en til å stjele sokker fra vaskemaskina osv). Så når vi bytter ut en av de, så blir de andre nissene missunnelige fordi DEN får ett nytt og pent sted å bo. Så herper de "husene" sine for å få nytt.
ORIGINAL: Apeloffenkomfyren går nok ikke gaiken før du har skaffet ny vaskemaskin[:D]
mhm, du skal ikke se bort ifra det! han har masa om ny tv i ett år, og når jeg er så dritlei av maset og svarer ja,så måtte jo ett eller anna ryke. Så nå er det jo bare å sette seg ned å vente på at komfyren skal gå gaiken....
[&:]og når komfyren er skiftet er det kjøleskapet som dør.....
[8|]lurer på om elektriske apparater sammensverger seg mot oss i perioder....[:D]
Det høres kanskje villt ut, men det er den eneste logiske forklaringen![8|]