Så jævla typisk

Apeloffen

Forumet er livet
Der gikk vaskemaskinen til helsikke... Kan ikke leve uten den vettu... Vi som nettopp har kjøpt oss ny TV til 12 000 kr...Så helsikkes typisk[:'(][:'(][:'(]

ååå så kjipt då[:'(]

ORIGINAL: *Gulltopp25*

ORIGINAL: Apeloffen

Der gikk vaskemaskinen til helsikke... Kan ikke leve uten den vettu... Vi som nettopp har kjøpt oss ny TV til 12 000 kr...Så helsikkes typisk[:'(][:'(][:'(]

åh nei, fy søren...er det muligt[:'(]
kan vaske klærna dine jeg...[8|]

Hehe, vil du det???[:D]

så kjipt[&:]

ORIGINAL: Luremumsen76

uuupss... men gubben hadde vel sagt tv før vaskemaskin[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

mhm, du skal ikke se bort ifra det! han har masa om ny tv i ett år, og når jeg er så dritlei av maset og svarer ja,så måtte jo ett eller anna ryke. Så nå er det jo bare å sette seg ned å vente på at komfyren skal gå gaiken....

DET hørtes skikkelig kjipt ut!

ORIGINAL: Hormonella Olsen

mhm, du skal ikke se bort ifra det! han har masa om ny tv i ett år, og når jeg er så dritlei av maset og svarer ja,så måtte jo ett eller anna ryke. Så nå er det jo bare å sette seg ned å vente på at komfyren skal gå gaiken....
komfyren går nok ikke gaiken før du har skaffet ny vaskemaskin[:D]

[&:]og når komfyren er skiftet er det kjøleskapet som dør.....
[8|]lurer på om elektriske apparater sammensverger seg mot oss i perioder....[:D]

ORIGINAL: MICAmor

komfyren går nok ikke gaiken før du har skaffet ny vaskemaskin[:D]

[&:]og når komfyren er skiftet er det kjøleskapet som dør.....
[8|]lurer på om elektriske apparater sammensverger seg mot oss i perioder....[:D]
Ja, det gjør de faktisk! Min teori er at det bor en nisse i alle hvite og brunevarer (en til å slå av og på lyset i kjøleskapet, en til å stjele sokker fra vaskemaskina osv). Så når vi bytter ut en av de, så blir de andre nissene missunnelige fordi DEN får ett nytt og pent sted å bo. Så herper de "husene" sine for å få nytt.
Det høres kanskje villt ut, men det er den eneste logiske forklaringen![8|]

Hmmm ,god teori!!
[:)]Bortsett fra vaskemaskinen.... Min har ikke nisse ,den er går på STRØMper...... Eneste logiske forklaring!!!

Back
Topp