Så irriterende!

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Fikk ukeblad fra Obs! På mailen i går og dro dit rett etter bhgn i dag, for blant annet å kjøpe noen ullsett til guttungen på 40%. Raska med meg noe annet også som var satt ned.
Kommer hjem, ser på kvitteringen, og ingenting er slått inn med tilbudspris.
Det er så mye penger så da må jeg jo dra tilbake, og sånnt er noe av det verste jeg vet, sånn unnskyld men det må ha skjedd en feil her.....:(

Bah sånn er så kjedelig.

Har aldri gjort det selv. Men, ved kort handleliste er det lurt å se fort over kvittering før man går fra butikken :) utrolig kjip situasjon:/ Kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg sikkert ikke reist tilbake :P

bruker denne (u)smart(e)telefonen

Huff, det værste er når man oppdager det etter å ha kommet ut fra butikken :(

<3 29.12.14 <3

Æsj så kjedelig da. Sjekker alltid lappen før jeg forlater butikken, evnt i bilen før jeg drar derfra.

Vet du, det har jeg hørt skjer ofte på Obs. Ihvertfall en her i Østfold. . Der må man passe på hver gang at de slår inn riktig. Sleipt, det må jo være med hensikt

Fikk ukeblad fra Obs! På mailen i går og dro dit rett etter bhgn i dag, for blant annet å kjøpe noen ullsett til guttungen på 40%. Raska med meg noe annet også som var satt ned.
Det er så mye penger så da må jeg jo dra tilbake, og sånnt er noe av det verste jeg vet, sånn unnskyld men det må ha skjedd en feil her.....:(

Det er så typisk den butikken det. Har opplevd det flere ganger! Blir så irritert. Så ser på kvitteringene på vei til bilen å må bare gå inn igjen. Åsså er det jo en hel sjau, for de som sitter i retur kassa ikke har peiling på hva som er på tilbud og ikke. Irriterende!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Så kjedelig! Men det er ikke du som skal være flau for at prisen ikke er rett, det er de som har gjort en feil!

Har akkurat vært der nå, og de ble "glade" for at jeg kom tilbake. Nå gikk alt inn til riktig pris, bortsett fra en ting, så da fikk de retter i det, så det må ha vært noe på morgningen idag. Og jeg fikk igjen alt i informasjon, slapp gå i kassa.:)

Så irriterende. Når det er i en kampanjeavis bør det ligge inne på datan... vi er tross alt i 2014.. ;)

Venter på årets Julegave<3

Har oppdaget det flere ganger selv også etter at jeg har vært på obs. Utrolig frustrerende!

28.12.14 <3

Forferdelig irriterende! Litt i samme gate som å oppdage at alarmen fremdeles sitter på den nyinnkjøpte genseren når man har kommet hjem! Dette skjedde meg i dag, og butikken ligger 40 min unna... :mad:

Forferdelig irriterende! Litt i samme gate som å oppdage at alarmen fremdeles sitter på den nyinnkjøpte genseren når man har kommet hjem! Dette skjedde meg i dag, og butikken ligger 40 min unna... :mad:
Det er jo håpløst. :( Har opplevd at alarmen var på fortsatt, men da gikk den av når jeg gikk ut av butikken. Litt flaut når alle gir deg sånn "hva har du stjålet nå da?!" blikk. :P

Det er jo håpløst. :( Har opplevd at alarmen var på fortsatt, men da gikk den av når jeg gikk ut av butikken. Litt flaut når alle gir deg sånn "hva har du stjålet nå da?!" blikk. :p
Ja, det er håpløst, men her gikk jo ikke alarmen av heller. Ringte butikken, og de sa at enten må jeg komme tilbake eller så kan jeg gå innom andre butikker og høre om de har samme alarmsystem... Eventuelt bryte den opp selv, men da risikerer jeg å ødelegge hele genseren... Altså ingen alternativer som frister noe særlig!!! :confused:

Ja, det er håpløst, men her gikk jo ikke alarmen av heller. Ringte butikken, og de sa at enten må jeg komme tilbake eller så kan jeg gå innom andre butikker og høre om de har samme alarmsystem... Eventuelt bryte den opp selv, men da risikerer jeg å ødelegge hele genseren... Altså ingen alternativer som frister noe særlig!!! :confused:
Ville ikke prøvd å åpne selv, for det kan lage store hull i stoffet. :o

Det er så irriterende! Og jeg synes det er flaut å gå tilbake. Føler meg så gnien ;) Selv om det er en selvfølge at man skal få penger tilbake for at man har betalt for mye :p

Back
Topp