så irriterende...

*håpepå*

Elsker forumet
med foran liggende morkake, kjenner jo ikke noe liv enda... Sist hadde jeg den bak og da kjente både jeg og sambo liv i uke 16. Så må frem med dopplern og lytte til hjertelyden. Kroppen er gravid, men ikke hode. Henger enda igjen i uke 10 mentalt sett sååååå d skal bli så godt når jeg kjenner liv og røre der inne!!!!!:-)

Samme her og jeg føler meg skikkelig snytt! Altså, jeg kjenner liv hver dag, men kjenner ikke sparkene sånn som man "skal"... Gleder meg maks til morkaka kommer seg litt høyere så jeg kan kjenne mer!
Jeg henger også igjen, føler jeg er ca 12 uker på vei, men jeg tror det er flere ting som påvirker det hos meg...

Jeg har også foranliggende morkake og har ventet og ventet på å kjenne liv. Synes det var såå mye lettere første gang. Er nå i uke 20 og har nå de siste dagene helt sikkert kjent små spark, så plutselig er de vel der til deg også :)

Saralu skrev:
Jeg har også foranliggende morkake og har ventet og ventet på å kjenne liv. Synes det var såå mye lettere første gang. Er nå i uke 20 og har nå de siste dagene helt sikkert kjent små spark, så plutselig er de vel der til deg også :)

Ja håper d!:-)

~LillMi~ skrev:
Samme her og jeg føler meg skikkelig snytt! Altså, jeg kjenner liv hver dag, men kjenner ikke sparkene sånn som man "skal"... Gleder meg maks til morkaka kommer seg litt høyere så jeg kan kjenne mer!
Jeg henger også igjen, føler jeg er ca 12 uker på vei, men jeg tror det er flere ting som påvirker det hos meg...

Tror d er flere ting som spiller inn til meg og, men føler at alt er så lenge til.. Så plutselig står jeg vel der dagen før termin uten å ha fått gjort hlr kjøpt en eneste ting. Venter på Ul til 12 juni er jo en evighet til å da er jeg 2 dager over halveis. Skyver vel alt litt foran meg. Men har i allefall fått bestillt meg vogn:-)

Jeg kjenner selv mindre liv enn sist. Å begge gangene har jeg hatt morkaken på framsiden. Typisk min flaks...

Back
Topp