Så innmari, INNMARI giddeslaus.

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er jo sykemeldt nå i et par uker, og hadde egentlig trengt å rydde og shine huset. Men gjør jeg det? NEI. Jeg sitter på ræva og gjør egentlig ikke en dritt. I går sov jeg helt fra jeg leverte lillemor i barnehagen og til jeg måtte hente henne igjen.

I dag sitter jeg i sofaen med dyna og ser på serier på nett. Jeg har stua full av demovarer (Perfect Home) og lekene til lillemor er overalt. Hadde trengt en ordentlig ryddesjau. Kunne ønske man kunne trykke på en knapp så man plutselig hadde kjempelyst og kjempemasse energi til å gjøre sånt!

En ting med dette svangerskapet som er likt som forrige, er at jeg ikke har noe særlig matlyst. Jeg får plutselig lyst på 1 spesiell ting og spiser akkurat det hvis det er tilgjengelig, ellers spiser jeg nesten ikke noe. Så det er jo ikke så rart at jeg ikke har så mye energi da.

Nei dere, tupp meg i ræva så jeg får rydda litt her a! :p

Ugg, føler meg ganske lat selv. Skulle tatt huset, jobbet med skoleoppgaver, handlet inn middag. Sitter bare i sofan å "refresher" babyverden. haha

Ligget i sofaen å sett på serier siden jeg sto opp og har tenkt å gjøre det resten av dagen.. Litt dårlig samvittighet for sola skinner... Men, jeg orker ikke !!:p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Takk og lov for at det ikke bare er meg :D

Imagine: "Enig" var den beste ratingen jeg fant, men det jeg mener jeg "Jeg også" :p

Jeg fikk nye varer på døra nå, så det ga meg et lite dytt i ræva iallfall. Sa til meg selv at jeg MÅTTE rydde LITT før jeg fikk lov til å pakke ut varene. Så det gjorde jeg, med trykk på LITT :p

Og nå lager jeg meg mat. Bare det, med den matlysta som ikke er her, er et skikkelig tiltak :p

Jeg er også lat! Altfor lat, for jeg er bare trøtt og bittelitt kvalm, men ikke veldig dårlig, og ikke sykmeldt. Bare orker ikke starte med noe....har vært på cafe en tur med en venninne....og nå skal jeg begynne å gjøre nyttige ting....snart..... Fri idag....jobber i hele helga....

Jeg er også lat! Altfor lat, for jeg er bare trøtt og bittelitt kvalm, men ikke veldig dårlig, og ikke sykmeldt. Bare orker ikke starte med noe....har vært på cafe en tur med en venninne....og nå skal jeg begynne å gjøre nyttige ting....snart..... Fri idag....jobber i hele helga....
Synes du skal nyyyte fridagen og baaare slappe av jeg :D

Sitter mye på rompa selv om dagen :D men idag har jeg værtfall fått gjort litt husarbeid å vasket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sto opp klokka kvart over 8 og ga mini frokost. Så fant jeg frem barnehageklær som sambo kunne kle på ham før han kjørte mini i bhg. Etter det hoppet jeg tilbake i sengen og ble til klokken 13..
Siden det har jeg ligget på sofaen med teppe på meg, og med fyr i ovnen.
Er det mulig?

Ble 50% sykemeldt i dag jeg også. Gleder meg til endelig ikke å gjøre en dritt, jeg:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er jo sykemeldt nå i et par uker, og hadde egentlig trengt å rydde og shine huset. Men gjør jeg det? NEI. Jeg sitter på ræva og gjør egentlig ikke en dritt. I går sov jeg helt fra jeg leverte lillemor i barnehagen og til jeg måtte hente henne igjen.

I dag sitter jeg i sofaen med dyna og ser på serier på nett. Jeg har stua full av demovarer (Perfect Home) og lekene til lillemor er overalt. Hadde trengt en ordentlig ryddesjau. Kunne ønske man kunne trykke på en knapp så man plutselig hadde kjempelyst og kjempemasse energi til å gjøre sånt!

En ting med dette svangerskapet som er likt som forrige, er at jeg ikke har noe særlig matlyst. Jeg får plutselig lyst på 1 spesiell ting og spiser akkurat det hvis det er tilgjengelig, ellers spiser jeg nesten ikke noe. Så det er jo ikke så rart at jeg ikke har så mye energi da.

Nei dere, tupp meg i ræva så jeg får rydda litt her a! :p

Mannen kan vel rydde :p

Last edited:
Back
Topp