Så innigampestumpen trøtt og sliten! (dagens frustrasjon)

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Flere som er det, eller?

Har 7 uker igjen til termin, er fortstt ikke spest stor, men føler kroppen veier mer enn Galdhøpiggen. Kan glatt sove 12 timer og fortsatt klare å ta en middagslur. Har dessuten kvelningsfølelser store deler av dagen. Føles rett og slett ut som om jeg ikke får nok luft, noe hvilepulsen på 110 også indikerer forsåvidt.
Jobber normalt i nordsjøen og studerer, takk og lov er jeg på svangerskapspenger i steden for på jobb. Hadde jeg vært i arbeid, tror jeg rett og slett jeg hadde bukket under. Står stor respekt av dere som fortsatt klarer av en hel dag på jobb! Hvordan får dere det til??
Jeg studerer dog 100% nå, men kjenner det går rett vest. Sitter i dette øyeblikk og vurderer å skulke mine siste forelesninger for dagen fordi jeg er så patetisk sliten (Har forelesning fra 14.30-21.00), men samvittigheten brøler "ikke gjør det!!!!".
Noen tips til hvordan man skal overleve? Jeg vil jo så gjerne strekke til og bestå alle mine eksamener...Føler jeg har gitt opp helt..

Huff, det er ikke noen god følelse... Lytt til kroppen din, og ta all hvile du kan få! Hør med studiestedet ditt, de er ofte velvillige med å tilpasse slik at en kan klare så mye som mulig av studiet, om en ikke klarer alt. Når er eksamenene dine? Jeg var i samme situasjon som deg med nr 1, og karret meg til 3 av 4 eksamener. De gikk ikke veldig bra, men jeg valgte å ta de jeg klarte som bonuser. Man skal jo tross alt egentlig ha permisjon, og det er ikke uten grunn! Ta vare på kroppen din, og lykke til, hva du enn velger å gjøre! Jeg krysser fingrene for deg!

Usj, ingen god følelse. Husker selv denne tiden, alt er tungt og kroppen er tung..
Heldigvis er det ikke så altfor lenge igjen, snaaart kommer babyen!

Back
Topp