Så hva har dere gjort i helgen?

Pusser opp huset, så har malt stue og soverom, gått i ett...ungene har kost seg hos besteforeldre. Virkelig stolt av meg selv , som står i dette alene :) også har jeg hatt jobb helg i tillegg. Så har slappet av svært lite ....
 
På lørdag besøkte jeg og guttene lillesøstra mi som var hjemme hos mamma i helga. Fikk servert vafler/muffins og litt lørdagsgodt. Kjempekoselig!
I går var jeg og eldstemann i kirka, da fikk han 4 årsboka si :) Tidligere i går gikk vi en tur til en lekeplass hele familien.
 
Er i uke 19 nuelgjakt sesong så mannen er litt opptatt men begge ongan på 9 og 7 var med på overnatting og jakt fredag til lørdag. Æ og babyen i magen fikk slappa av Lørdagen henta æ ongan fra skogen og henta gubarnet på 7 som ble til søndagen. Merka ikke til de 7 åringene som lekte hele tida, så da spilte æ og eldste PlayStation. Søndag ettermiddag leverte gubarnet og mannen hadde skutt skogens konge så vi dro for å se når de parterte elgen. Snart blir det mat i frysern Ellers tok influensa meg og har en ninja i magen. Total avslapning.
 
Vi har hatt besøk, montert litt møbler, ryddet, gått tur og slappet av! :) Lader opp til å få en baby i hus❤
 
Hjalp en nabo litt i hagen i går, og fikk plukke så mye epler vi ville.. Så resten av dagen i går og i hele dag har vi stått på kjøkkenet å produsert eplesmør. nesten 50 glass til nå + 16 4dl frysebeger. Og 6 eplekaker.. Nå er jeg litt lei epler, og enda har vi ekstremt mye igjen.
Bare å komme med litt :p Vi tar gladelig i mot epler :D
 
Jeg har jobbet og gutta har vært hjemme :) Minste har vært sjuk, så begrenset hvor mye vi har kunnet finne på :)
 
Hatt bursdag og vært i 70 års feiring til ei tante lørdagen. Søndag ble vesla syk så bare vært hjemme og tatt det rolig da :)
 
Loppis på lørdagen, på søndagen ble det åpen hall så ungene fikk herje fra seg, og så hadde vi min søster og ungene på middagsbesøk med hjemmelagde vårruller.
 
Fredagskvelden ble tilbragt ute på ei indisk restaurant sammen med min mann og ett vennepar:) Lørdagen passet svigers alle 3 guttene mens jeg bærte planker i 3,5 time mens mannen pusset pipen (inne altså:p) og senere gjorde vi om på stuen,flyttet på møbler osv:) Søndagen spilte mannen golf mens jeg og ungene var hos ett vennepar med barn på samme alder som mine to eldste gutter:)
 
Vært med familie, og spist middag ute og bakt litt og
 
Back
Topp